Bilen är en audi A4 B7 med 3.0liters diesel. Motorn skall få sig ett litet ryck med ersättningsrör för dpf mm. Exteriört så får den en hel facelift i fronten i form av OEM RS4 delar. Bilen plåtbreddas i bak tillsammans med en... Visa mer
Hehe , kan passa på o fråga, hur tänkte du göra med t.ex S5 märket på framstolarna samt S4 emblemet på ratten? ska du låta dem va kvar, eller har du framtida planer på att kanske göra custom?
Hehe , kan passa på o fråga, hur tänkte du göra med t.ex S5 märket på framstolarna samt S4 emblemet på ratten? ska du låta dem va kvar, eller har du framtida planer på att kanske göra custom?
Har inte tänkt på hur jag ska göra med allt sånt då man har täckt det mesta, RS6, RS4, S4, S6...
kanske får hitta på något eget ''koncept'' på detta senare
Just stolarna som har tryckt S6 på sig kanske är knepigare att göra något åt men annars är det ju bara ratten och det finns andra emblem till ratten att köpa!
Halloj, har inte hunnit med så mycket då jobb och annat tar upp mycket tid!
Men fick tummen ur när jag tog mig till garaget och garagekompisarna pushade lite!
Att bygga formerna mot breddningen från tröskel samt bakstöt är kvar för att sedan kunna köra bilen till lackeraren som kommer lägga slutfinishen på breddningen och sedan lacka!
Fälgarna är som sedan tidigare förhandsbokar via Vadstena fordonsteknik som är en sponsor till projektet, det är många som söker fälgar nu när säsongen officiellt drar igång så om ni söker nya fälgar/däck mm så är det garanterat Vadstena fordonsteknik ni skall vända er till för super bra support!
problemet som uppstod var att när jag skulle bottna bälgen så tog bälgen emot en bult/mutter som håller övre länkarmarna.
Det löste sig med att köpa bultar som var koniska och göra hålet i till bultarna koniska på ena sidan så tog det inte emot längre och nu har den äntligen landat på backen och står för egen ''maskin''
Hur har jag kunnat missa det här?? Läste igenom tråden och såg nån bild från månsan. Kul med lokalt folk. Sjukt fint bygge hoppas man får se den i sommar!
Hur har jag kunnat missa det här?? Läste igenom tråden och såg nån bild från månsan. Kul med lokalt folk. Sjukt fint bygge hoppas man får se den i sommar!
jaaduu, inte tillräckligt uppmärksam
nejdå kul att du tog dig tid att läsa igenom allting!