Hallå alla glada! Förlåt att jag inte uppdaterade er förra helgen men jag glömde helt bort det, men vad gör det? Blir ju dubbel update nu
Kommer inte riktigt ihåg när jag sist uppdaterade er så kan bli lite dubbelt men de får ni leva med
Förra helgen kunde vi inte göra så mycket för att vi väntade på delar som skulle komma i veckan, men vi åkte och köpte avgasrör iallafall. (byggde även ihop det mesta)
Vet inte riktigt vad dem kommer säga på bess men vi körde iallfall på 3" hela vägen med 1 dämpare+ katt så hoppas inte de är några problem. Om inte annat får vi bygga nytt sen åka in och bessa sen på med de andra igen
Byggde om "röret" till servo behållaren lite, FÖRRESTEN? ellerhur blir de snyggare att ha original servo behållare från 740 på sin "original" plats än där den sitter nu?
Vi fick dit fläkten och förlängde kablarna till det, satte dit packboxarna, fick dit expansionskärlet.
Det var nog det vi fick till förra helgen, nu i helgen som var hände det oxå en del!
Vi har nästan byggt klart alla tryckrör, fått dit turbon med packningar osv, var och köpte ny rotor, tändstift, tändkablar och fick hem fördelarlocket!
Så vi har satt dit fördelarlocket vilket verkligen blev super, har ingen bild på det men lovar ni ska få det senare
Vi har även fått dit det mesta av spakstället det enda som behövs göra är att borra upp ett större hål i själva spaken för att det ska passa i pinnen mellan spak och låda sen är det klart! Motorn är nollad och i helgen ska vi sätta dit kamrem och multiremmen!
Det var de jag kom ihåg vi gjort!
Nu börjar det kännas nära till uppstart även fast det säkert är längre kvar än man tror men man kan ju hoppas!
Blev snålt med bilder i detta inlägg då jag vill visa er tryckrör, spakställ osv när det är helt klart
Men bjur bild på fördelarlock och lite annat strunt sen även en gammal bild på murrisen då hon hade gamla buliga skärmar hehe. men hon var ändå väldigt go