Skulle testmontera sommarhjulen idag tänkte för att få en uppfattning om hur det kommer bli men originalbultarna passa inte fälgarna så kunde bara montera 1 hjul då jag bara hade 4 bultar hemma. Så monterade 1 hjul bak för att se hur det blir med skärmkanten eftersom den vart ganska låg bak.
Inte mycket att se men 1 bild i alla fall
Sen skulle jag montera vindavvisarna tänkte jag men satt så illa så skiter i dem.
Fasen va läckert, helrätt val! Sen kommer du nog efter en säsong också inse att flerekrade fälgar är ett helvete att hålla rent... Men det är klart, bor man i hus kanske man enklare kan vaxa och underhålla dom.
Fasen va läckert, helrätt val! Sen kommer du nog efter en säsong också inse att flerekrade fälgar är ett helvete att hålla rent... Men det är klart, bor man i hus kanske man enklare kan vaxa och underhålla dom.
Jo jag vet, lär ta sin tid att tvätta men aja
En tvätthanske så är det lätt att tvätta! Blev skit bra med fälgen ibak. Gillar det starkt
Jo jag vet, lär ta sin tid att tvätta men aja
En tvätthanske så är det lätt att tvätta! Blev skit bra med fälgen ibak. Gillar det starkt
Ja kanske får investera i en sån. Jo det blir nog bra när man får på dem sen hoppas jag
surt på en så fin bil. Men väldigt bra att ni klara er! Och lite tur att älgen hamna mitt i rutan istället för i knät på någon av er i fram. Hoppas det löser sig med bilen på bästa sätt
Håll oss uppdaterade med hur försäkringsbolaget hanterar detta och vad som händer med bilen, det är alltid intressant att veta om olyckan skulle vara framme för en själv.
Håll oss uppdaterade med hur försäkringsbolaget hanterar detta och vad som händer med bilen, det är alltid intressant att veta om olyckan skulle vara framme för en själv.
Det ska jag göra. Ringde och gjorde skadeanmälan idag. Har ju 3 barn och efter en krock är ju barnstolarna förbrukade så sa det till försäkringsbolaget och det var bara att åka och hämta 3 nya och uppge ärendenr så skickades fakturan direkt till försäkringsbolaget. Så den biten va absolut inga problem, får hoppas det löser sig lika smidigt med bilen...
Åhfan, hoppas det håller i sig med resten som ska lösas! Hur mår ni idag? Varit på sjukan för kontroll?
Ja kan ju hoppas på de. Vi mår efter omständigheterna bra. Jag sov bara 4 timmar inatt, vakna vid 05 och kunde inte somna om och hade lite svängningar känslomässigt under morgonen men är bättre nu, åkt en sväng med andrabilen förut. Ungarna ställer mycket frågor och pratar om de så det är ju bra för dem att de snackar av sig. Inte varit på sjukan då vi inte känner av nånting annat än några små skärsår.
Åhfan, hoppas det håller i sig med resten som ska lösas! Hur mår ni idag? Varit på sjukan för kontroll?
Ja kan ju hoppas på de. Vi mår efter omständigheterna bra. Jag sov bara 4 timmar inatt, vakna vid 05 och kunde inte somna om och hade lite svängningar känslomässigt under morgonen men är bättre nu, åkt en sväng med andrabilen förut. Ungarna ställer mycket frågor och pratar om de så det är ju bra för dem att de snackar av sig. Inte varit på sjukan då vi inte känner av nånting annat än några små skärsår.
Alltid bra att besöka sjukan .. Vilket måste göras inom 48h efter tillfället ! Så det är dokumenterat av försäkringsskäl.. Kan komma efteråt att bestående skador känns av..
Vad skönt att ni klarade er så pass bra endå! Måste bara fråga hur olyckan skedde, dvs kom älgen framifrån? tänker på att det inte syns något på front/huv? men de är ju otäckt stora när man kommer nära så det kanske bara var benen som blev påkörda och kroppen landade rätt på rutan?