Väx ifrån det där gamla mullret o häng med i tiden
*host* och ändå mullrar jänkarna ifrån
tror dom flesta väljer små skrikande japaner och svensson bilar av ekonomiska skäl importerar en ford mustang gt-r försäkringen är ungefär volvo v70-r x 10 och den drar soppa in i norden men man får mer valuta och status med en "King of the road" amerikanare ska det vara!
Jänkare! Valet var inte svårt. Min vinterbil (Golf 1.6l-93a) drar lika mycket som Pontiacen. Ända anledningen till att jag inte kör Jänk hela året, är saltet på våra vägar.
hade jag hittat en som inte var sönderrostad så hade jag köpt mig en billigare jänk med V8 istället för 245:an. De drar ju typ lika mycket soppa ändå...
Herregud, vem vill åka i något mullrande skit som dricker mer än alkolisterna på stan. Och fula som stryk är de också. Stora ,fyrkantiga och skabbiga. Nej, usch åt jänkare!
Kör ju hellre Road runnern än en Hyundai Atos, men kör också hellre en Opel Commodore -69:a än en Ford Taurus. Fast ska jag till jobbet, 30 mil mitt i vintern blir det helst Seat Cordoba dieseln. (men det är ju ingen riktig bil så det kanske inte räknas?)
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Herregud, vem vill åka i något mullrande skit som dricker mer än alkolisterna på stan. Och fula som stryk är de också. Stora ,fyrkantiga och skabbiga. Nej, usch åt jänkare!
jasså? stor ja.Ful nej,Fyrkantig? knappast! skabbig? den här äter japaner till frukost både utsida och insida samt motor....
Herre gud jänkare är det bästa som finns Svensson bilar är skrotbilar!!!!! Dom äter ju en Toyota supra som lunch hehe Förolämpa inte Jänkarna
Skulle jag haft råd så skulle jag köra V8 året runt
finns inge skönare än en mullrande V8a
Självklart. Håller med dig till fullo!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!