Här är en bild på ett rött glas. Dock tog plasten lång tid på sig att härda typ 2 månader Kanske någon vet något bättre material att gjuta med. Jag använde polyesterglas.
Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade och här kommer lite bilder. Och för er som tyckte det var galet att ta bort taksänkningen så kommer en bild på hur det ser ut nu. Jag tycker den ser taksänkt ut.
Och här har jag lackat lite svart för att se hur mycket bucklor jag har kvar att fixa. (kommer att lackas 2 färgad senare) la på fälg och baklampa för att se helheten och få lite inspiration.
Tycker det ser jäkligt bra ut! Snyggt också i svart. Men du har sinne för utseende så din tvåfärgslack kommer säkert passa superbra. Blir ju jäkligt nice som bred 4-d !
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Hej Nu var det ett tag sedan jag köpte den burken, men skulle tippa på att den kostar runt 600/l + härdare. Annars har jag handlat lite på billackering.eu
Hej Nu var det ett tag sedan jag köpte den burken, men skulle tippa på att den kostar runt 600/l + härdare. Annars har jag handlat lite på billackering.eu