Bygger en Opel Calibra Static/stance stukad, rätt ovanligt att se ett sådant bygge, blir hellackering, speciall fjädrar, handsmidda fälgar och delvis annan inredning osv! Följ och kommentera gärna projektet!
Idag har jag varit hos Vianor och fått mina nya däck! Tackar Vianor för god service! Fick mail om att fjädrarna kommer denna veckan, blir nog montering om 2-3 veckor!
Stolarna kom ikväll! I tisdags kom även hjulmuttrarna men inte hunnit ta några bilder tyvärr...men kommer snart ska ni se! Stolvalet blev sparco sprint V, tror dom kommer sitta fint i bilen!
Fick bli ett snabbt foto på muttrarna innan jag drog till jobbet, hann tyvärr inte skruva på spetsen men kommer bättre foto när det är monterat. Nu väntar jag bara på stolsunderedet som bör komma denna veckan!
Nu när jag kom hem ifrån garaget så såg jag att jag hade fått min nya regskyltsbelysning! Ska bli roligt att se hur det lyser! Hämtar hem min bil på söndag och kör den till jobbet och börjar montera allt! Stolar, fälgar, fjädrar, pinnbultar, sponsor dekaler och massa annat!
Växel och handbroms damask är hemkommna! Kom för 2 dagar sedan men när man jobbar 7-16 mån-fre, garaget 16-23 mån-tors och fre-lör 7-4/5 på morgonen, sön 12-23 så blir man rätt trött...inte nog med att man får ligga i garaget och hjälpa kompisen så gick brukisen sönder idag...vevlageras är ju aldrig fel. Tur det är vår iallafall!