Tackar, glädjer en när läsarna gillar bilen Ja färgen blev kanon,var lite skeptisk i början,framför allt min fru, men när den kom från lack så ångra vi inte att vi gick på originalet, finns så många röda o vita också
Har börjat lite smått med innertaket,själva sargen är en välvd o böjd plywood ram,tyvärr har den gått av på några ställen,men jag limmade brotten med polyuretanlim,tyvärr blir det inte superstarkt på ett rakt snitt.Därför tar jag lite polyesterplast o glasfiberväv o stärker upp brott ställena med lite överlappande väv,får slipa till det fint sen,bara o beställa innertak väven nu då
Kanske ointressant men kom hem på eftermiddagen o skulle ut i garaget,då upptäcker jag ett getingbo på ytter trappan,dom jävlarna anföll mitt shorts beklädda ben,gjorde helt klart ont,så nu operation geting död
Fick tagit mig en provtur ,lite fräckt va det bromsarna fungerade perfekt växlarna likaså,förgasarna är lite dåligt synkade men det får jag hjälp med snart,utav vår lokala Volvo trimmare,han kommer hit nån helg framöver,det var han som borrade motorn o fixade toppen,så det blir nog bra till slut
Fick tagit mig en provtur ,lite fräckt va det bromsarna fungerade perfekt växlarna likaså,förgasarna är lite dåligt synkade men det får jag hjälp med snart,utav vår lokala Volvo trimmare,han kommer hit nån helg framöver,det var han som borrade motorn o fixade toppen,så det blir nog bra till slut
Underbart. Nu är säkert inspirationskontot fulladdat efter provturen
Jodå nu är man bra sugen på att få den till besiktningen,inte så värst långt kvar,bara sllt för mycket jobb just nu,farcland o rike runt just nu känns det som,men det lugnar sig nog fram i höst