Passade på att även sätta i ett MÅSTE om man har en cab tycker jag...Cab modul för fjärrstyrning.
MYCKET lätt plugNplay montering i bakluckan bakom denna panel.
Bara plugga ur kontakterna å sätta i de nya.
Så nu kan jag bla:
Öppna cabben med nyckeln på långt håll. Öppna cabben med 1 knapptrck istället för att sitta å hålla i knappen tills det är klart. Öppna cabben i upp till 50km/h Öppna å stänga rutorna med nyckeln på håll. Rutorna stännar nere när cabben öppnas mm...
Liten sammanställningsbild på vad som behövs för att få 2015 ratten att funka i äldre bil. Ratt,CLS W218 knappar,W218 paddlar och W218 kretskortsmodul.
2016 Comand ntg 5.1 Navi, Första test. SÅÅÅÅÅÅ SNYGGT!! To be continued.............
Å då vill jag då såklart ha facelift center konsolen åxå i bilen med de nya knapparna å fina armstödet...Men hur gör man då när man har växelväljaren där nu...Får bli så här..
Tog ut den gamla för att jämföra dem å det skiljde såklart massor inuti...
Som hålet till spaken tex..
Första test efter att jag kapat ut för spaken.
Kapat bort all plast under träpanelen för att se vart hålet ska va för spaken.
Kapa ut hålet i träpanelen.
Test med en kromram...
Och här hål klart med aluminium ram som matchar alla andra alu detaljer. INTE FÄRDIGMONTERAT här men ger er en ide om hur det kommer bli. Och JA det är centrerat. Vinkeln som lurar ögat.
Front kofångare Grill med lysande stjärna framlysen med all teknik Ny ECC dator kofångare bak Diffuser med 4 pipor baklysen med all teknik Vinge i kolfiber Sänkning 20" fälgar Ny 2016 AMG ratt med större paddlar Nya 2016 Navi/Comand enhet Nya inredningen AMG instrument AMG knopp Nya centerkonsollen 2 färgad inredning osv..osv..
Front kofångare Grill med lysande stjärna framlysen med all teknik Ny ECC dator kofångare bak Diffuser med 4 pipor baklysen med all teknik Vinge i kolfiber Sänkning 20" fälgar Ny 2016 AMG ratt med större paddlar Nya 2016 Navi/Comand enhet Nya inredningen AMG instrument AMG knopp Nya centerkonsollen 2 färgad inredning osv..osv..