Tänkte "renovera" bilen, ny lack.. göra iordning motorn, osv osv. Bilen är en -92a med m50b25iv, tanken är en "OEM stylad" e34, de fräckaste original grejerna och sen göra de lite bättre och mkt lägre (;... Visa mer
Inte blivit så mkt grejade i sommar, å inte så överdrivet mycket körning heller, inte så kul å köra när de ösregnar.. hunnit med några träffar iaf! Avställd för denna sommaren.. mest för kopplingen slirar jävlar i de, kommer inte iväg i backe så lika bra å ställa den innan den ställer sig själv. Har många planer för i vinter iaf! Så ska bli kul å se hur de ser ut till våren
Kasta på coilsen bak häromveckan, börjar fram så fort den är inne!
Vad för motor och lack kommer det bli? Eller är det hemligt tillsvidare?
Sagt det innan och säger det igen, vill-ha-suget på e34 ökar lite varje gång jag ser din bil.
Vilken färg e lite små hemligt men de blir en porche orginal färg iaf! Ska jag vara helt ärlig så har jag inte bestämt mig helt vad jag ska göra i motorväg ännu.. haha
Som den står nu, varit dålig på att uppdatera, men motorn är ur och bilen är relativt färdig för å skickas på lack, endel saker kvar bara.. typ hela motorrummet.. börjar fundera på att renovera orginal motorn istället..
shit så otvättat motorutrymme!! såg ut som förra ägaren kört den i Saudiarabien ett par år. Riktigt fint ut nu då du pysslat om den och lackat. Fälgarna blev riktigt najs!
Då va den hemma, bara allt annat förutom karossen som ska målas nudå (: Har ju å pyssla med nu iaf.. skulle ju ihop igen haha.. Å sen var de ju de här med motor.. kanske dags å bestämma sig..
shit så otvättat motorutrymme!! såg ut som förra ägaren kört den i Saudiarabien ett par år. Riktigt fint ut nu då du pysslat om den och lackat. Fälgarna blev riktigt najs!
Prem lagd.
Haha ja elr hur.. säkert varit där å vänt.. ja den kommer bli riktigt fin sen när allt e klart Ja fälgarna e jag glad över, synd de inte gick å bredda banan bara /: