Hej köpte mig en bmw e46 330 cab -01 svensksåld 14100mil. En bil som jag strävat efter i många år men inte haft råd! men nu hittade jag en helt rostfri och i super bra skick så slog till! planen med detta projekt är att få den... Visa mer
behöver inte bero på eftermarknadsfront. Köpte min front till e36:an och den passade bra som fasen. Kan bara kanske blivit lite fel på monteringen oavsett är det en fet bil.
Fick lite klagomål av polis igår ang min skylt att den inte var laglig så kan lika gärna köra utan skylt isåfall. frågade han vad bötern låg på osv men han hade ingen koll. så fick ingen böter för jag pratade bort den hah (Y) Dessutom missade han att både strålkastare och blinkers var tonade när han kollade på bilen som bilden är tagen duktigt
LACKERING AV FÄLGARNA Köpte mig ju ett par turkosa fälgar nyligen men insåg snabbt att de inte passade överhuvudtaget så ville ha lite matchning till bilen så det inte skulle bli en färgbomb med massor av olika färger. så färgen vart en egengjord röd färg då det passar bättre med inredningen som är röd och sen när jag fått dit en M-bakdel och sidor så ska bilen foileras också men det blir väll till våren
kunde inte ladda upp bilder under lackeringen då det tydligen var för låg upplösning. men här är slut resultatet
Eftersom jag har fixat röda sommarfälgar så tänkte ja .. ja varför inte köra på röda vinter också eftersom svart är ett helvete att tvätta och bara smälter in i däcket.
sen fick jag för mig att fixa vit instrument belysning istället för de fula oranga så vips vart de vitt
Hej inte hänt så mycket då det vart dåligt väder och alla inväntar våren! men har fått tag i kolfiber emblem till fälgarna på 56 mm svårt att hitta men lyckades hitta i Sverige till och med så nu är de bara vänta på 2 nya sommardäck och till sista mars så sommardäcken åker på samt att man ska ner till jönköping ( ELMIA ) också