De var ju en jävla rolig syn man fick när man kom ute skulle åka till jobbet imorse.. Någon jävla idot har slagit inrutan gort in brott i vår 940 som stå på parkeringen här ute..
De som stals var
960 dekorramp Listen på koffongaren Listerna under lyset Vingen
Så om någon sätt eller får höra något kan ju slå en PM ..
Ge sjukaste är att dom snodde ingen stereo eller något bara de jag skrev där .. hel jävla skickt allså de kanse är max en 1000:- på beganad marknade ..
Håll utkik på Tradera/Blocket om de ska sälja grejerna. Är det 940:in på din profil har den väl en lite udda färg, så det blir lättspårat. Sjukt trist det där dock, det är ju som sagt inga dyra grejer heller.
Kolla på valfri träff i linköping men hittar du bilen är de bara o ringa polisen eller ta tillbaka dom
Lär bli svårt, om han inte märkt delarna på något sätt (t ex med initialer). De kan väl knappast vara så dumma att de låter bli att lacka om delarna. Å andra sidan gjorde de ju det de gjorde, så man vet aldrig...
Jo jag vet de är ju inga direkt dyra delar.. så troligen snorunge som beställt sakerna av någon för den som gorde de vet hur han skulle gör för allt är ju skrivat bort från bilen..
sen att de måste lackas om de självklart då den färgen & klarlacken finns bara på den bilen
så man får väll be den som har liknade saker på bilen bevisa att han har köpt dom ärligt hahaha kan bli svårt
men 960 dekorplasten är inte många som har lika dan alllså..
lite väl svårt att säga att det är ens delar,även om nån nu säljer på blocket,tradera eller facebook....dels finns dom delarna hur mycket som helst o få tag i ....dels röd färg med klarlack det finns en hel del sådana med...ang listen bak tvivlar jag på att den har gått o fa hel ...är ju i 3 delar så den måste gått av...o 960 dekoplasten finns o få tag i med,sen kanske det inte finns många röda men måste ju haft gått om tid o ta grejerna iallafall
lite väl svårt att säga att det är ens delar,även om nån nu säljer på blocket,tradera eller facebook....dels finns dom delarna hur mycket som helst o få tag i ....dels röd färg med klarlack det finns en hel del sådana med...ang listen bak tvivlar jag på att den har gått o fa hel ...är ju i 3 delar så den måste gått av...o 960 dekoplasten finns o få tag i med,sen kanske det inte finns många röda men måste ju haft gått om tid o ta grejerna iallafall
ja mennar allså de ingen orginal färg
försök sätt den på anna bil allså utan lacka om den Dekorplasten är ju som sakt ombyggd inte orginal