Hallå! Dags för fler updates.
Mest bra men samtidigt tråkiga.
För någon vecka sedan fick jag hem lite godis från
Havetsfasa här på garaget
1680cc Bosch spridare, 2st Walbro pumpar & nya filter, ny Btr från Speeding, ny Fuelrail därtill och lite kopplingar och slang
[/url]
Riktigt bra & fina grejer, tack somfan!
Nackdelen var dock att spridarna inte passade till fuelrailen. Trotts insmorjda oringar och ett jävla handtag..
Blev därför att beställa hem en ny fuelrail, som jag vet verkligen passar istället för att experimentera med den jag har nu. Vill såklart att oringen ska göra sitt jobb och se till så det är tätt & inte helle rgå sönder.... Bäst att va på den säkra sidan helt enkelt
Ska för tillfället behålla stock insug och runners. Så det kan bli problem om man väljer att koppla på adapter på spridarna för då vet jag inte hurdant insuget kommer passa.
Började på att slipa ner ena tryckröret för lackering
Vad blir det för färg?......
Tjejen kommer antagligen ordna en lokal i veckan där bilen kommer att ställas. Kan inte bli bättre än såhär, hon är fan det bästa jag vet
Det kommer vi ha tillsammans då hon ska renovera sin egna bil. Får traila dit supran till helgen om det blir som planerat. Här är lite bilder på lokalen och så som den ser ut för tillfället! Ytan ligger på cirka 60kvm så det räcker bra för oss!
Det var vad jag hade för idag
Ha de!