Tja, Roligt att du klickat in på min tråd. I denna tråden kan du läsa om hur jag bygger min drömbil efter hur jag vill ha den, suget efter att få en supra precis som jag vill ha den utseendemässigt och motor. nu i vinter kommer... Visa mer
Hej, nu har jag införskaffat mig min drömbil. Har alltid velat ha en supra sedan jag va lite så när denna kom upp till försäljning var det ett måste. Snacka om kärlek vid första ögonkastet. Bilen har fått sig en BPU annars är den orörd i motorn. och jag är 2a ägaren i sverige. Har nu ägt bilen i drygt 2 månader och suget efter att skapa ett project för att få den i den stilen jag tycker att en supra ska vara är stor. här kommer lite bilder på hur den ser ut nu
Motorn så som den såg ut när jag hämtade den.
Senast redigerat av MathiasFransson (20 januari 2017)
Godkväll, i paketet från j-spec låg det två Powerrails stolsfästen som ska ersätta de gamla fästerna. Beställde även nya stolar igår som jag hoppas kommer nästa vecka. och i det andra paketet låg det en grill till min front.
här kommer en bild på hur grillen ser ut.
Tycker det ser lite tomt ut utan grillen om man kollar på min
Här kommer en bild på stolarna jag klickade hem igår. .
Godkväll på er! Idag har jag lyckats få dit grillen jag nämnde i förra inlägget. Har sett lite tomt ut och grillen fyllde upp tomrummet Mycket nöjd! Passade på att tvätta och putsa nä jag ändå var igång. Här nedan är före och efter bild från insidan av motorhuven. Stor skillnad? Nu bär det av mot Osby, hoppas att få se lite goa bilar idag Ha de!