Hej igen har varit ett tag sen sist men nu kommer bilder och hur min bil är just nu i sitt skick.
Höll på med att byta den detalj och då behövde jag dra bort en list vänster bak och såg detta.
Mitt bagage så det ser ut nu.
Min bas och slutsteg.
En kil kudde som gör att den hoppar om kring.
Det fungerar perfekt för att var ett 600kr steg.
Mitt baksätet, inte mycket att säja om det.
Vänster bak. I ett bra skick förutom de hålet men inget av de rynkorna som brukar var på sidan.
Höger bak. Är faktiskt i väldigt fint skick inget hål eller så.
Höger fram. Är i någorlunda fint skick.
Från höger sida in i cupen. Stol sitt dyna är sönder och inte lika högt upp som den ska.
Har bytt reg-plått fram men inte bak en.
Ser så fin ut. Måste fixa bromsarna fram och byta stötdämpare och Fjäderbenslagring. Men anas är allt ok om man inte tänker på höger bak som nog är skev så.
Vänster fram. Är i bra skick och har allt som krävs om något händer på natten.
Från vänster sida in i cupen. samma på dena stol och så funkar ej de som är till ryggen.
En varsel väst, en fick lampa, lås upptining bra om man har på sig det på vintern, is skrapor i mängder och en p skiva som jag inte vill visa upp.
Mil är 393715 nu då och allt fungerar.
Har köpt två nya wunderbaum.
Något som jag inte vill ta bort är detta.
Ska måla ramen runt radion snart.
Glad att jag inte betalar bensinen än.
82 liter i en bil med en tank på 75L hur är det möjligt?! (vet att det finns en reserv som man inte säjer ju)
En motor, ett filter och en massa olja som inte hör hemma på motorn.
Ett Biltema Sport filter.
En hållare till filtret och lmm.
Som jag har sagt tidigare så ser det inte bra ut här.
Samma här.
Och här.
Sen ser men inte ett s*** från expanions tanken.
Hade dörren öppen och min katt hoppade in och vill se på hur jag har städat min bil.
Ska måla om armana och sen ska snowcapen målas om.
För jag var dum nog att ha huven i 90 graders läget när det inte går att gör sen kom en vind o sen PANG klarade sig bra för att vara glasfiber.
Inget att säga här mer en att övningskör skylten kommer nog bort snart.
Alla min fälgar som jag äger alla plåt ska blastras och göras i ådning sen ska fyra bräddas.
Min gamla fram reg-plåt som ska sparas och den bakre hållaren som det står Volvo och de alla ställen som då (1992) sålde Volvo bilar.
Jag har köpt ett nytt 2.5 tum rör rostfritt ska sätta dit det så snart jag kan.
jag kommer att göra en komplett renovering på motorn alla packningar, lager, ringar och byta ut oljefällan och alla slangar till flam-fällan. Kommer då också att slipa in ventilerna och fixa lite i motor utrymmet då främst rost och se vad jag kan göra för att släcka "motor" lampan som lyser gällande egr då.
Kommer att vara på en Entusiast träff imorgon (bilträf) som jag då kommer att ställa ut min bil då som den är knappt polerad, fågel skit litter över allt men den är ju i något bättre skick en förra året.
Kommer att ta någon bild på min bil då.