Hallå där! Goda nyheter på ingång.
Efter jag vart inne i en, vad ska jag kalla det, personlig dipp. Då jag inte kände att jag orkade med projektet osv, så kan jag med glädje berätta att det nu är mycket bättre och saker har ordnat sig. Så det som var tanken från början med projektet blir nu av.
Måste säga att det känns riktigt kul och jag är taggad, så som det ska kännas
Har uppdaterat presentationen med lite milstolpar och info, men är typ som förut. Det nya är väl att vi kommer strippa våran 855 T5-R (den svarta kombin som jag hitta en pan-pizza i) som kommer få stå för lite delar och senare motor till min fina 854 när det blir dags. Har ju haft lite ångest för att använda 850:in som motordonator men nu är det löst också, känns bra i själen.
Men det är ju mycket längre fram, om ens ett annat kapitel, men kommer ta lite delar till detta bygge, som skinninredning till exempel.
Men men, idag åkte motorn ur. Med sällskap av en vän gick det smidigt och fint.
Först inhandlades det sista..
Sen åkte den ur
Det tråkiga var att växellådsbultarna inte va långa nog till motorstativet
Hade känts skönt att få på motorn. Men får fixa andra bultar och få dit den sen.
Sen så har jag gått loss lite i photoshop för att få än mer inspiration till bygget. Tanken är att 740:in ska va vit eller svart, eller det spelar egentligen ingen större roll, vet bara att jag inte vill ha en röd. Men så jag fixade två bilder.
NR1 - Vit
-Sänkning
-Fälgar: XXR 527 (kommer användas då jag redan har dom liggandes)
-Guldlackade bromsok
-Side exit-avgas under passagerardörr, är riktigt sugen på det nu iaf..
-Addon till front
-Front splitter med stag
-Toning och lull-lull
-Stänklappar, däcktext osv...
NR2 - Svart, lite mer diskret?
-Samma fälgar, sänkning osv
-Side exit-avgas
-Toning osv..
Man får se helt enkelt. Nog med babbel, nu kör vi på!