Jadu, fixa upp den i "bättre" skick njaa, har en dual dubble dämpare som ska på, toning ska på.. total polering av motor, stereo bygge m.m alltför mkt pengar ska inte ner på bilen.. är första bil.. blir lite som en expriment bil... blir nå värre när man får fast jobb m.m
Jadu, fixa upp den i "bättre" skick njaa, har en dual dubble dämpare som ska på, toning ska på.. total polering av motor, stereo bygge m.m alltför mkt pengar ska inte ner på bilen.. är första bil.. blir lite som en expriment bil... blir nå värre när man får fast jobb m.m
Ah, jag fattar Själv har man jobb, men inte mer pengar för det.. Ska faktiskt försöka göra precis som du, fast med en 740 istället (klaga inte, jag vet att det är en vanlig bil...) Köper den i bra skick, och ska göra den till bättre .
hehe, "john87" jag klagar inte.. må vara att man gillar vissa bilar bättre än andra.. men man har ju en fri vilja att ha vad man vill, och tur är väl det. ? lycka till.. kort är också bra
hehe, "john87" jag klagar inte.. må vara att man gillar vissa bilar bättre än andra.. men man har ju en fri vilja att ha vad man vill, och tur är väl det. ? lycka till.. kort är också bra
Det kommer kort så fort jag fått hem bilen! Bara för att jag har köpt den så betyder det inte att jag har den
Nått nytt med Carinan än? Bilprojekt ska iofs inte stressas, kvalitet före snabbhet!
Pimp my ride eller vad? Det var vågat! Pimpa upp en bil som ser så trist ut!
haha, jadu.. inte vet jag det. jag vill bara ha den i ett "coolare/snyggare" format Och med tanke på att det är en gammal bil, så har jag kanske inte allt för stor lust att lägga ner miljoner på bilen. dock så är det min första bil och alltid kul att prova sig fram..
Fortsatt med bakluckan ikväll, drog färdigt alla kablar, sågade ut "sidopaneler" brevid baslådan och lagt upp en board i framrutan. Nu till helgen blir det mest troligt att fara in på brl och köpa nå tyg att klä allt med. Sen opptimist som man är, trodde man ju att man köpt nog med kabel men icke, så det blir att köpa ut lite till. uppdatering kommer snart.
Fortsatte idag med att dölja lite kablar, fräste ur luckan och la dit ett tillfälligt plexi, ska köpa ett "vitt". sen ska jag fräsa ur andra luckan för mac steget. Blir inget brl i helgen, blir öl ist. sen har jag beställt bälteskuddar "TRD". Inte mkt nytt annars, men det kommer snart.
Snyggt! . De börjar ju se riktigt bra ut! Fortsätt så^^
Tack för kommentaren nu är det bara tyg jag väntar på. Sen så har jag gjort klart andra steget också, så nu ligger det plexi över båda med toning över. kommer bilder så småningom
Uppdate då. Satt ditt nya klädseln. blev kanske inte allt för bra, måste sträcka skinnet mer. men det kommer senare. För idag så gav LIKET upp, tvär dog och ville inte starta. misstänker soppa pumpen. för det finns ingen sås vid tändstiften. ajja. vaxade den idag iaf och fortsatte med evighets jobbet att polera upp motorrum. Sen så har jag köpt nytt mätarhus, där jag satte RÖDA lampor, dock lyser dom rosa på bilden.. Lite bilder iaf.