2679
Sök

Jag har gjort fel o betett mig som en idiot i denna tråd

1 798 Inlägg
5 januari 2007
Trådstartare
innehållet i denna tråd ska ej tas på allvar

förutom de som står i sista inlägget
Senast redigerat av fredde85 (7 januari 2007)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
5 januari 2007
Sånt här gillar jag. Tack för att du varnar!

Nästan så att man ska ringa och verkligen anmärka på allt som är kasst tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
5 januari 2007
fredde85 skrev:
Ja när jag såg annonsen var jag tvungen den där luriga utlänningen inget ont om dem men de här är en skojare.

Han ska inte få lura på någon skiten skulle inte tro han gjort ett skit med bilen

ja de kunde du göra o höra va han säger haha men han behöver aldrig veta att du fått veta de av mig

Hur blir de me 740 köpet förresten blir de någon affär?

Jag tror det. Har tittat på bilen. Mer info om den kommer i min tråd om den, har inte orkat uppdatera än tongue. Jag är lat, jag vet.
Får fixa det sen, ska skriva ner allt jag vet om bilen i tråden, så får ni se där.

Denna tråden handlade ju om skojaren, inte om "min" bil smile

16 Inlägg
5 januari 2007
längst ner i den artikeln

PS.BILEN ÄR VÄLDIGT SKITIG PÅ BILDERNA O DET ÄR GANSKA DÅLIGA BILDER FÖR ATT DOM ÄR TAGNA MED MOBILTELEFON SOM HAR EN DÅLIG KAMERA...SÅ NI SER BILEN NÄR DEN ÄR SOM FULLAST O NI KAN BARA BLI GLADARE NÄR DEN ÄR REN O STÄDAD O DET KAN JAG ORDNA VID EVENTUELL INTRESSE AV KÖP ELLER BYTE..

hehe

Administratör
11 899 Inlägg
5 januari 2007
98% rostfri = 30kg rost på en 1.5 ton tung bil. Låter inte speciellt "rostfritt" om jag får säga mitt wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
5 januari 2007
chrizz skrev:
98% rostfri = 30kg rost på en 1.5 ton tung bil. Låter inte speciellt "rostfritt" om jag får säga mitt wink

30kg.. Shit. Tänkte inte på det tongue
Annars brukar man ju se "99% rostfritt". Han kanske ville säga att det va "lite" mer rost än vanligt när han skrev 98%? big_smile

1 722 Inlägg
5 januari 2007
Väldigt fin annars (invändigt) ,,..!

Och har han också satt en AUDI ratt?
Senast redigerat av Kanelbullen (5 januari 2007)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Colaberoende
1 219 Inlägg
5 januari 2007
Tittar man på tredje bilden uppifrån på inredningen bak så hade jag likadana fläckar på bältet (längst till höger) på min volvo och det var MÖGEL.

/Ena

Elektriker
169 Inlägg
5 januari 2007
japp det är mögel, farsan hade likadant på en volvo 240 som hade ståt ute några år med öppet fönster
Senast redigerat av viper0 (5 januari 2007)

665 Inlägg
6 januari 2007
jag skulle anmella honom, jag skiter i allt!! ingen för bli lurad för sina pengar !!! jag sålde min passar vr6, ovh hade samma problem höga ac värden, abs funkar inte , och den dödade min för pengar , 25 liter i stan och 15 liter på öppet. tack, det var sista gång att jag köper VR6. tyvär

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
7 januari 2007
har mejlat honom angående skicket på bilen, hur lacken är, om det finns skador på lacken etc. samt om den dricker olja, vatten mm. ska bli kul att se vad han svarar.

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
7 januari 2007
fick svar av han nu, så här skrev han:

Jag har inte råkat ut för någon utav dom felen som du har frågat om på bilen o den drar inte någon olja eller vatten som jag har märkt. Men som sagt jag kollade upp bilen innan jag tog den o jag vill ju inte ta vad som helst i inbyte mot den bilen som jag hadde,o jag drog av 20 000 kr för den här bilen i inbytes värde.
Och skicket på bilen är som jag tycker väldigt fint för att vara så gammal bil,de enda som jag har sett på bilen är en liten plåtskada på fönsterramen på höger sida.
Men i det stora hela så annser jag att bilen är i bra skick, men ring gärna så kan vi prata lite mer mm..... mvh.jojje.....

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

1 798 Inlägg
7 januari 2007
Trådstartare
Nu har jag just pratat  med han som köpte bilen av mig han ringde till mig o va förbannad på mig helt förståeligt för  han har lagat o fixat med bilen i 4 dagar så nu är de inte de felen kvar som fanns vid bytet. Jag har betett mig väldigt dåligt o har skämt ut han över internet på falska grunder så allt detta som ja skrivit är bara skitsnack från min sida o ska ej tas på allvar.

tänkte helt enkelt inte på följderna av min dumhet

Jag skäms över de jag gjort o hoppas att han godtar min ursäkt.

Har även provkört bilen o har ej märkt något av slirande automater eller annat

så ignorera denna tråd nu.
Senast redigerat av fredde85 (7 januari 2007)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

The real Swede
56 Inlägg
7 januari 2007
chrizz skrev:

Tänkte du till nu???
Om bilen väger 1.5 ton är all den vikten plåt som rostar?? Finns det ingen inredning som är gjord av annat material som inte rostar, motor och vxl väger ju en hel del, rostar dom också bort?
Och all aluminium då, rostar det också eller räknas det inte till totalviken? Gummidäck, gummilister och all plast.............hmmmm??

Get my point?

Mvh,
Eric Hjelte

4 571 Inlägg
7 januari 2007
Låser denna tråd med tanke på sista inlägget av trådskaparen.

Sök