Det är en ganska bra chans att man får en dsg låda på jobbet som låter illa, låter nästan om att flera metal bitar har lossnat och rullar runt i lådan. Kan vara vilken bil som helst, golf-passat-skoda, inte helt ovanligt att jag provkör nån audi där det låter illa från svänghjul eller urtrampnings lager. Verkar vara ganska vanligt fel på audi nyare årsmodeller 2012+++ ,verkar vara ganligt med dåliga svänghjul och urtrampnings lager på audis. Å andra sidan har jag provkört massor med f10-f11 där det inte har varit några problem alls, förutom den som jag köpte, sen precis efter att jag upptäckte mitt problem då fick vi in 2 till där med samma problem. Men se här att jag skulle få en trasig låda av alla dom bilarna här som vi har provkört. Det känns som en riktig jävla lotto jag har ibland, Jag var beredd att nån gång om några år förr eller senare att antingen jag skulle få höra kedje rassel, att dpf kanske skulle behöva rensas eller att turbon skulle börja fnissa. Men nej jag fick istället nått helt oväntat och som ska egentligen inte vara alls normalt, en trasig jävla låda. Vad fan ska man köpa? Det är inte som att toyota är billigt endå. priusar är ju jäkligt dyra. och avensis/auris är ganska jävla fula bilar/ förlåt evil:(