Evildan skrev:
zleepy skrev:
Evildan skrev:
Du behöver bruka en större summa pengar än dom du själv nämnde tidigare för att ens få dina drögiga familjekombis mer intressanta än torkande vit matt väggfärg från Rusta.
Men vad vet jag, jag kör ju Prius.
Men det är klart, harvar du runt flera timmar i en drögig Scania kanske en ointresserad individ finner en V70N eller Passat som spännande.
Mjae, det håller jag inte med om
Samt "drögig" Scania? Vet du ens vad du svamlar om?
Sen harvar och harvar, jag kallar det arbeta, och jag trivs
Du anser inte den tunga stora lastbil du harv...arbetar i vara drögig, det förklarar varför du kan tycka dina familjekombis vara spännande och inspirerade. Alla får givetvis tycka olika men jag har andra krav för att finna en personbil vara spännande och körglad.
Att du trivs med arbetssituationen är ju jättekul, den förmånen har inte alla än mindre inom transportsektorn .
Har du ens suttit i en lastbil, kört en lastbil? dragit 40-60tons totalvikt?
Jag har kört massvis med lastbilar under mina 16år i yrket, haft några dragare dessa senaste åren
och jämföra dom trötta volvo'sarna med Scanian jag har nu, så Nej... Det är inte "drögigt"... Du vet som sagt inte vad du pratar om...
Sen att jag gillar kombis, ja det gör jag, tycker dom ser bättre ut än fula sedanmodeller av samma bil, gillar att ha gott om utrymme där bak för att frakta saker, samt gott om plats för familjen, ungen och ja, allt man vill... sen att mina bilar jag har rör på sig, ganska ordentligt... gör dom både spännande och ja trevliga att köra...
Vi kan fortsätta denna dialog väldigt länge, men helt ärligt.. jag orkar inte, har annat för mig som är mer värt... så vi parkerar här och lägger ner detta, du fortsätter med din kärlek för ful... priusar så gillar jag mina kombisar och tuffar vidare i min Scania och njuter av vardagarna
Måste bara inflika.. varenda dag när jag ser en Prius, så får jag ett leende på läpparna för jag tänker att däri kanske Mr Evildan sitter och "njuter" när han åker bil
// Över och ut