Hallå allihopa har nyss varit upp å gjort ett litet ryck ned 2 bitar tack för peppen grabs Nu är framskärmen å därav sista kanten klar för helsvets(på jobbet,dyrt med gas)
Hehe tackar tror den kan bli bra clean i slutändan
Har du någon deadline på bygget?
Deadlinen ä 1a juni då skulle jag få tårta av garagegrannen
Men skyndar varsamt då pengar å tiden inte räcker till riktigt men vill ju gärna vara klar tidigare mkt som ska göras dock..
1 juni låter ju gött med tårta Tid har man verkligen ont om haha mitt projekt ska bli klart 31 mars Ligger dock bra i planering men man försöker allt köpa all tid man kan haha. Fortsätt med fin jobbet så är 1 juni snart här
Deadlinen ä 1a juni då skulle jag få tårta av garagegrannen
Men skyndar varsamt då pengar å tiden inte räcker till riktigt men vill ju gärna vara klar tidigare mkt som ska göras dock..
1 juni låter ju gött med tårta Tid har man verkligen ont om haha mitt projekt ska bli klart 31 mars Ligger dock bra i planering men man försöker allt köpa all tid man kan haha. Fortsätt med fin jobbet så är 1 juni snart här
Hehe ja tårta tackar en ju inte nej till
Hehe åfan så pass ja de brukar ligga på.lite denna sida av året inför säsongen
Hehe ja jag har massor å göra å bla: Byta nedre å inre yttre kant på 2 dörrar Fixa montera ny tank Bygga coils fram Korta stag i bakvagn (å lite annat) Å myyycket slipa spackla å rostlaga till Men som du skriver om man betar av 1 efter 1 så är man snart där
Har gjort ett sista ryck inför barnveckan nu Lagade främre delen av tröskeln på förarsidan,de har legat lite grus å gnejs där å grott in Lite bilder på reparationen då
Före lite tråkig syn sådär..
Efter tyvärr dålig på att ta"under tiden" bilder då telen är till musiken
Med skärmen på
Allt är väl lite grovt sådär blir småpill senare när allt är tillverkar
Allt för denna veckan på återseende om ca 1 vecka ha de gött