Okej... Detta har hänt:
-Det nya batteriet hade stått på laddning i 22 timmar men var till min förvåning enligt laddarens lysdioder inte fulladdat ännu.
(I laddarens instruktionsbok står det att om ett gammalt batteri inte laddas upp på 30 timmar så är det ingen idé att ladda mer.) Jag mätte spänningen batteriet och det mätte upp till 13,01 V.
"Nåväl, det får duga för att testa säkringarna", tänkte jag.
-Jag monterade batteriet i bilen och ställde in multimetern på 10A och mätte upp att tjuvströmmen som dras är 5,8 - 6,2.
- Jag började med att dra ut en säkring i taget i säkringsdosan under huven, men ingen skillnad.
-Jag fortsatte med säkringsdosan i bilen och när jag kommit ungefär halvvägs till en GRÅ säkring som det står SH på, så gick multimetern ner till 0 när jag drog ur den säkringen. (Se bifogad bild!)
-"Det ska bli spännande att se vad säkringen är till!", tänkte jag och bläddrade i bilens instruktionsbok.
Men irriterande nog så var det den ENDA säkring som inte fanns dokumenterad i bokens lista!
Inte hittade jag nåt när jag Googlade heller!
Vad gör jag nu???