3933
Sök

Folk som röstar lågt

C20LET
1 041 Inlägg
14 januari 2007
har du hört talas om att smaken varierar från en till en???
om inte, så e det den vanliga svenska avunsjukan förstår du väl!

Vi tycker olika vet jag, that's it

Tyskstuk.se
630 Inlägg
14 januari 2007
Trådstartare
Verkar som få fattade vad jag menade med min tråd...
Jag talade inte bara för mig själv utan för de flesta som detta händer för.
Och japp, nu fick jag ett par 1or. Men det bevisade ju snarare att hela betyg system används för att straffa folk och inte för att värdesätta bilen. Finns få bilar jag kan tänka mig att sätta en 1a på.
Smaken är som baken, ja.
Avundsjuka, ja...

Tråden kan tas bort

Student
232 Inlägg
14 januari 2007
Är det så att man ahr en helt vanlig standrdbil som man inte skrivigt någonting om så förtjänar man inget annat än en 1:a

bara min lilal åsikt

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

egen företagare
630 Inlägg
14 januari 2007
Jag anser att garaget.org är en plats för bilintreserade folk.
Men när någon lägger upp tex en helt org. bil har en bild och det står ingenting någonstans, varför är han värd mer än en 1:a?
Om man inte har några som helst planer för en bil eller ens intresset varför finns man då på detta forum??

Jag ger inte en helt org  bil mer än en etta om dom inte har skrivit något, det spelar ingen roll om det ens skulle vara min absoluta drömbil.

Jag ger betyg på arbetetsom lagts ner på bilen och inte vad det r för bil.

kontorsråtta
231 Inlägg
15 januari 2007
vem orkar bry sig om vad ett gäng anonyma människor på internet tycker om din bil? det är många som inte gillar min bil + att den är så gott som original, men vafan inte gråter jag för det. jag gillar min bil.

Svindåre
1 433 Inlägg
15 januari 2007
nissan 200sx skrev:
Manne skrev:
villon skrev:
tycker bara det är rent ut sagt elakt o rösta 1:or,, jag gör det aldrig själv

12% av rösterna du delat ut har ju varit ettor..

ÄGD:) tyckte bara de va lite komiskt...

lol självägd! big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

BTC RACING
114 Inlägg
15 januari 2007
Jag är väldigt kritisk när jag röstar. Mycket ettor till vinterbilar och annat som jag anser inte hör hemma här utan på en skrot. Tänker inte ta upp några exempel.
Men visst finns det fina bilar åxå, oja, inget snack om det men när man ser en "vinterbil som knappt håller ihop och killen har 3-5st 5:or på bilen då undrar jag hur det funkar.....
Finns kanske dom som är grymt stolta över sin  ***** gl som gått 65.000 mil och ser ut som den skulle passa på skroten. Men det är ingen bil jag skulle vilja åka i och inte se här heller, jag har 4st bilar men bara dom två jag anser hör hemma här har jag lagt upp.
Jag har även en nyare Corolla och en nyare Previa men dessa är ju ingen jag skulle tycka vara kul att se på när jag är här, det ska ju vara bilar vi är stolta med och jobbar på att får fina.
Samma sak gäller folk som inte skriver nått om sina bilar och ingen som helst info, varför ens lägga upp???
Bara mina tankar och jag kanske är ensam....
TACK!!!
MVH: Nalle

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU

Administratör
11 960 Inlägg
15 januari 2007
Nalle-74 skrev:
Jag är väldigt kritisk när jag röstar. Mycket ettor till vinterbilar och annat som jag anser inte hör hemma här utan på en skrot. Tänker inte ta upp några exempel.
Men visst finns det fina bilar åxå, oja, inget snack om det men när man ser en "vinterbil som knappt håller ihop och killen har 3-5st 5:or på bilen då undrar jag hur det funkar.....
Finns kanske dom som är grymt stolta över sin  ***** gl som gått 65.000 mil och ser ut som den skulle passa på skroten. Men det är ingen bil jag skulle vilja åka i och inte se här heller, jag har 4st bilar men bara dom två jag anser hör hemma här har jag lagt upp.
Jag har även en nyare Corolla och en nyare Previa men dessa är ju ingen jag skulle tycka vara kul att se på när jag är här, det ska ju vara bilar vi är stolta med och jobbar på att får fina.
Samma sak gäller folk som inte skriver nått om sina bilar och ingen som helst info, varför ens lägga upp???
Bara mina tankar och jag kanske är ensam....
TACK!!!
MVH: Nalle

Vinterbilar och bilar utan info är "regelbrott" (det är sånna bilar vi alltså tar offline för att de inte uppfyller kraven för att få vara med på sidan) så skicka in en rapport (liten röd ikon långt ned till höger på sidan) för dem istället för att sätta ett lågt betyg. Det hjälper mer smile

Mvh.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

10 Inlägg
15 januari 2007
Själv utgår jag alltid från min bil när jag röstar vilket brukar leda till höga betyg tongue

183 Inlägg
15 januari 2007
andreas_940 skrev:
Känns som de kvittar vad folk röstar, då alla tycker olika.
Alla kan ju inte gilla Audi S3.

Precis!

I skrivande stund så har 44st av 1063st röstat på din bil "Zairon" ..
OM alla skulle rösta, hur tror du då att betyget skulle se ut?
Själv tycker jag det är en trevlig bil!

Nått jag stör mej mest på är att folk hänger upp sej så hemskt mkt på detta betygsystem, en sån här tråd kommer ju upp då å då..  är ni inte nöjda över era bilar eller vad är det frågan om?
Senast redigerat av Merca-Hakan (15 januari 2007)

9 108 Inlägg
15 januari 2007
Brukar absolut inte gnälla på betyg och gör det inte nu heller, men det börjar fan bli löjligt vad folk börjat rösta ner min bil big_smile 30 2or på någon vecka bara. Man börjar ju undra haha, men bring it on bara wink

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 januari 2007
MilleN skrev:
Brukar absolut inte gnälla på betyg och gör det inte nu heller, men det börjar fan bli löjligt vad folk börjat rösta ner min bil big_smile 30 2or på någon vecka bara. Man börjar ju undra haha, men bring it on bara wink

Se det som ett tecken på avundsjuka, så blir du glad över 2:orna istället big_smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

9 108 Inlägg
15 januari 2007
John87 skrev:
Se det som ett tecken på avundsjuka, så blir du glad över 2:orna istället big_smile

hehe ja jag bryr mig inte så sett, skulle ju knappast göra någon ändring på bilen bara för att jag har ett dåligt betyg här, men det är själva grejen jag blivit lite chockad över. 
Om folk röstar efter vad man skriver på forumet är det ju dom som har problem.
I så fall är det väl bättre att skicka ett PM och argumentera istället för att sitta och gnugga händerna och tänka "nu får han sig en tvåa den jääkeln" haha, gött meningslöst lol
Sedan är det ju väldigt många som röstar efter märke istället för hur bilen ser ut.

Har redan fått mina dekaler för att ha varit med på topplistan så det är inte så noga längre cool Men jag skulle ju ljuga om jag inte blev lite besviken efter att ha rasat 30-40 platser på top250 wink

Hur som helst överlever man ändå hoho, tycker att röstningssystemet ska vara kvar som det är, går inte att göra så mycket åt folk som röstar ner av fel anledningar.
Senast redigerat av MilleN (15 januari 2007)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
15 januari 2007
MilleN skrev:
hehe ja jag bryr mig inte så sett, skulle ju knappast göra någon ändring på bilen bara för att jag har ett dåligt betyg här, men det är själva grejen jag blivit lite chockad över. 
I så fall är det väl bättre att skicka ett PM och argumentera istället för att sitta och gnugga händerna och tänka "nu får han sig en tvåa den jääkeln" haha, gött meningslöst lol
Sedan är det ju väldigt många som röstar efter märke istället för hur bilen ser ut.

Har redan fått mina dekaler för att ha varit med på topplistan så det är inte så noga längre cool Men jag skulle ju ljuga om jag inte blev lite besviken efter att ha rasat 30-40 platser på top250 wink

Hur som helst överlever man ändå hoho, tycker att röstningssystemet ska vara kvar som det är, går inte att göra så mycket åt folk som röstar ner av fel anledningar.

Rätt inställning iaf!

OffTopic måste jag säga att jag gillar din bil skarpt. Kanske kan vara snäll med att rösta på den, har nog inte röstat på nån innan tongue
Tror jag sett den i Trollhättan nån gång, men kanske var en dröm eller nåt smile

9 108 Inlägg
15 januari 2007
Thx smile Jo det var säkert min, är mycket där o röjer när jag inte har något att göra.

183 Inlägg
16 januari 2007
John87 skrev:
MilleN skrev:

Rätt inställning iaf!

OffTopic måste jag säga att jag gillar din bil skarpt. Kanske kan vara snäll med att rösta på den, har nog inte röstat på nån innan tongue
Tror jag sett den i Trollhättan nån gång, men kanske var en dröm eller nåt smile

Jajamän, det är rätt!

57 Inlägg
16 januari 2007
Låg röst= avensjuka...

TheBabe
17 januari 2007
inte för att vara utmobbad eller så men jag röstar lågt på bilar som jag tycker inte är så snygga.. men jag menar det är som ni säger alla kan ju inte tycka lika. dessutom är det bättre att få en 1:a i röst än ingen alls eller har jag fel?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
17 januari 2007
TheBabe skrev:
inte för att vara utmobbad eller så men jag röstar lågt på bilar som jag tycker inte är så snygga.. men jag menar det är som ni säger alla kan ju inte tycka lika. dessutom är det bättre att få en 1:a i röst än ingen alls eller har jag fel?

Absolut! Jag menar, ettan finns där för att det ska gå att rösta på det.

Tycker du att en bil ska ha en etta så röstar du såklart en etta, inte mer med det smile

191 Inlägg
17 januari 2007
Groggmugg skrev:
Det e väl värre när dom skriver en kommentar att det är en KLAR FEMMA o inte röstar!! =0)

Håller med!!

Rösta dem en 1:a på bilen, ser de som en 5:a istället för de är de det är;)

(själv har jag fått 15st 1:or) tack för dem 5:orna boys/girls=)
Senast redigerat av Lotec (17 januari 2007)

Åttafemti R

Sök