4536
Sök

Folk som röstar lågt

Tyskstuk.se
630 Inlägg
13 januari 2007
Trådstartare
La upp en till bild på min bil igår, o idag ser jag att det är några som har vart inne o kollat på den och lämnat röster... 1st 1a, 1st 2a och 1st 3a har jag fått.. Självklart kräver jag inte att jag ska få 5or av alla... inte alls. Men jag blir jäkligt sne när nån röstar 1. jag blir besviken när jag får en 2a... 3a kan jag nog leva med.. alla har inte samma smak.
Men liksom, 20st 5or och sen kommer en 1a? Jag skulle ge en 1a till en bil som är det fulaste jag någonsin har sett. inte till en bil som redan har bevisligen ser ok ut.

Vet att det är fler som fått låga röster av folk... vet inte om nån har orkat bry sig, men jag gör det. Det är lite därför jag har bilen här, för att få veta vad folk tycker.

Va tvungen att skriva av mig lite... dela gärna med er av era tankar och åsikter!

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
13 januari 2007
folk vill bara sänka ditt betyg i ren avundsjuka. så enkelt är det. alla får 1:or. skit it bara.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

945 Inlägg
13 januari 2007
Orka gråta...
Senast redigerat av Sir_x (13 januari 2007)

Meister
6 763 Inlägg
13 januari 2007
jag har inte röstat och kommer inte å göra de heller. men bilen va ju inget speciellt med. jag skulle nog kunna kägga en 3:a högre tycker inte jag att den är värd.. tyvärr

498 Inlägg
13 januari 2007
Känns som de kvittar vad folk röstar, då alla tycker olika.
Alla kan ju inte gilla Audi S3.

Beredare
561 Inlägg
13 januari 2007
Det e väl värre när dom skriver en kommentar att det är en KLAR FEMMA o inte röstar!! =0)

Mvh Jonas

1 723 Inlägg
13 januari 2007
en 3a till standardbilar som inte är nåt speciellt. Om de är i bra skick. Så brukar jag rösta. Ingen bil får en etta bara för att jag inte gillar märket. får den en etta så är det en riktig rishög.

puss å kjam

bullsmugglare
190 Inlägg
13 januari 2007
som nån annan sa jag ger inga 1:or om det inte är nått helt hysteriskt fult... men sen finns det ju alltid sånna som hatar ett spec märke eller modell, ettor får nog alla förr eller senare=)

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

684 Inlägg
13 januari 2007
tycker bara det är rent ut sagt elakt o rösta 1:or,, jag gör det aldrig själv som många sagt innan om det inte är värsta laget där det fula tar över allt för mycket, enligt ,mig.

Själv har jag också fått ettor,, tror dels det är för att många människor verkar ha något emot volvo inte vet jag varför,, men det bara är så,, öö gubbabil,, volvo fult som satan osv,,, tycker sånt bara e lamt, visst man kan inte älska allt men men. Tycker mina bilar är värda lite mer än 1:or och 2:or iaf,, fast dom är rätt original.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Jajjemen!
1 512 Inlägg
13 januari 2007
villon skrev:
tycker bara det är rent ut sagt elakt o rösta 1:or,, jag gör det aldrig själv

12% av rösterna du delat ut har ju varit ettor..

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Rörpulare
1 453 Inlägg
13 januari 2007
Manne skrev:
villon skrev:

ÄGD:) tyckte bara de va lite komiskt...

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

684 Inlägg
13 januari 2007
Manne skrev:
villon skrev:

Ojdå 8 ettor,,, kanske för att jag sätt många skräck exempel,, hade du tittat vidare hade du sätt att jag röstat 41 femmor också!!!

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

bitter besserwisser
644 Inlägg
13 januari 2007
men fan grabbar serriöst? fan orkar du gnälla då du fått 1 etta på 20 5or? på riktigt?
vem fan bryr sig? det är ju bara löjligt lika löjligt som att rösta 1or på bilar som du sa ser ok ut.

sen villon va fan försöka försvara sina ettor med mängden röstade femmor är ju bara desperat och pinsamt. ett tips! försvara dig inte och behåll hedern.

tycker att hela tråden ska raderas.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
13 januari 2007
Zairon skrev:
La upp en till bild på min bil igår, o idag ser jag att det är några som har vart inne o kollat på den och lämnat röster... 1st 1a, 1st 2a och 1st 3a har jag fått.. Självklart kräver jag inte att jag ska få 5or av alla... inte alls. Men jag blir jäkligt sne när nån röstar 1. jag blir besviken när jag får en 2a... 3a kan jag nog leva med.. alla har inte samma smak.
Men liksom, 20st 5or och sen kommer en 1a? Jag skulle ge en 1a till en bil som är det fulaste jag någonsin har sett. inte till en bil som redan har bevisligen ser ok ut.

Vet att det är fler som fått låga röster av folk... vet inte om nån har orkat bry sig, men jag gör det. Det är lite därför jag har bilen här, för att få veta vad folk tycker.

Va tvungen att skriva av mig lite... dela gärna med er av era tankar och åsikter!

Visst, håller med dig att 1:or e astrist att få, men men det e la inte så mkt att haka upp sig på!
Det e ju ett faktum att varken din bil lr min bil heller för den delen förtjänar de 1:orna som de fått men de förtjänar inte de 5:orna heller!!!
Så se det som en naturlig utjämning!

Å javisst har jag satt 1:or. Det gör jag på riktiga skitbilar, men som tur e så e det ju väldigt ont om dem här på g.org!
Men visst riktigt komiskt e det ju när 1:or trillar in efter man har gjort ngt inlägg i forumet som uppenbarligen inte passa alla i tycke å smak! Men vafan det e det ju bara att garva åt!!big_smile

Ha det nu så gott! Å smiska den lilla S3:an ordentligt! tongue

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Rörpulare
1 453 Inlägg
13 januari 2007
De roliga me sådan trådar e att den som inte tyckte om att kanske få 1 etta slutar me x antal fler bara för man lägger upp en sån här tråd..

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Jajjemen!
1 512 Inlägg
13 januari 2007
villon skrev:
Manne skrev:
villon skrev:

Ojdå 8 ettor,,, kanske för att jag sätt många skräck exempel,, hade du tittat vidare hade du sätt att jag röstat 41 femmor också!!!

Ja de såg ja, men de va inte det de va frågan om nu smile

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

bitter besserwisser
644 Inlägg
13 januari 2007
HardcoreHunny skrev:
...Men visst riktigt komiskt e det ju när 1:or trillar in efter man har gjort ngt inlägg i forumet som uppenbarligen inte passa alla i tycke...

stämmer inte helt och hållet som tur är. om det gjorde det skulle jag nog fan ha
minuspoäng haha.
kan ju nästan lova att det kommer trilla in 1or nu..hehe

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
13 januari 2007
Har trådskaparen hört talas om den svenska avundsjukan? smile Bara att leva med det tongue

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Troligen galen...
567 Inlägg
13 januari 2007
Folk får väl rösta hur dom vill, det är ju det som är tanken med röstningar...

Då tycker jag det är tråkigare med folk som inte röstar alls och inte skriver några kommentarer heller, då får man ju ingen feedback på vad folk tycker om bilen.

Ta min bil som ett exempel, 9 personer har röstat på den och den har 21 kommentarer, men bilen har i skrivande stund 1155visningar...
Senast redigerat av Mebb (13 januari 2007)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
13 januari 2007
Kan erkänna att jag är dålig på att rösta på andras bilar.
Kräver å andra sidan inte att någon ska rösta på min...

Lovar, ska bättra mig! tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök