2847
Sök

Beslutsångest! M3/m4 F80/82 eller en GT-R

3 Inlägg
7 juni 2018
Trådstartare
Jag har sinnessjuk beslutsångest!

Alla bilar är vackra och snabba. Jag vet att servicar, däck, bromsar osv osv är dyrt. Särskilt på GT-R. Men BMW har mer premium känsla jämfört med GT-R, vad jag har hört och läst?

GT-R är mer brutal och låter bättre.

BMW är mer cruize och långdistans körning.

Årsmodeller på bmw är allt ifrån 2015-2017
Årsmodeller på GT-R är allt ifrån 2010-2013

Jag behöver tips och råd. Vad hade ni gjort?

Mvh Robban

4 261 Inlägg
7 juni 2018
oj budget? om du har råd så varför inte en lexus lfa? eller nån AMG?
skulle definitvt kolla närmare på gtr, kanske tom en skyline? r34? lancer evo?

3 Inlägg
7 juni 2018
Trådstartare
panda666 skrev:

Budget är 650k

Lexus lfa har jag aldrig funderat på. GT-R försöker jag kolla närmare på, men det är väldigt få ute som håller mina kriterier. R34 finns ju knappast i Sverige. Aldrig sett en tillsalu. Importera är svårt för man kan väl inte reg besikta en som är trimmad? Jag har kollat mycket på engelska marknaden, men många håller 500-700hk. Självklart är jag ute efter mycket krut men problmet är väl regget.

Lancer eller evo tilltalar mig ej.

4 261 Inlägg
7 juni 2018
Boooa skrev:
panda666 skrev:

Budget är 650k

Lexus lfa har jag aldrig funderat på. GT-R försöker jag kolla närmare på, men det är väldigt få ute som håller mina kriterier. R34 finns ju knappast i Sverige. Aldrig sett en tillsalu. Importera är svårt för man kan väl inte reg besikta en som är trimmad? Jag har kollat mycket på engelska marknaden, men många håller 500-700hk. Självklart är jag ute efter mycket krut men problmet är väl regget.

finns massor att välja mellan, köp en kraftig lexus^^ gtr är också fina. Du hittar massor me din budget, du behöver inte ens trimma dom går ju bra som fan original som det är. ska du ha familjebil eller bara 2dörrars?

3 Inlägg
7 juni 2018
Trådstartare
panda666 skrev:
Boooa skrev:
panda666 skrev:

Budget är 650k

finns massor att välja mellan, köp en kraftig lexus^^ gtr är också fina. Du hittar massor me din budget, du behöver inte ens trimma dom går ju bra som fan original som det är. ska du ha familjebil eller bara 2dörrars?

Coupé eller sedan är det som gäller. GT-R är riktigt fina. Både R34 och R35. Älskar turbo spoolen 😜
Lite trim behövs allt 😎

14 Inlägg
8 juni 2018
Har du kollat något på Maserati Granturismo? En väldigt trevlig bil i den prisklassen

Sök