Fälgar. ÄNTLIGEN har jag köpt mina älskade fälgar till min bil! De kommer lackeras om till en egen twist och kommer bli såååå snygga på bilen nästa år! Blev konverteringsspacers, hjulmuttrar och lite bultar också. De andra två spacersen fixar jag senare eftersom jag ska mäta, valsa, camber osv!
Lämnade in bilen till ljudbyggaren för att få dragit kablar samt ett tredje slutsteg, hög/låg nivå omvandlare samt 10” gas bas inkopplat. Sjukt tacksam över hans proffesionella arbete och trevliga bemötande. Ville ha lite renare ljud samt framhäva basen i musiken mer eftersom jag inte brukar lyssna på lugn musik. Inget överdrivet men en stor förbättring. Vi får se vad som mer väntar med ljudbyggaren..
Tredje omgången lackering gjord, två frontläppar (eftersom jag skrapat den ena som satt på rätt rejält), en ny hajfena, tre delar till bakre kjolpaketet.
Dålig uppdatering eftersom många planer ändrats, fälgar, spacers och muttrar är till salu och de nya fälgarna kommer bli SJUKA!! 🤩
Tyckte orginal ändrören va väldigt små och tråkiga och fyllde lixom inte alls upp hålet i diffusern. Köpte mig ett par svarta, betydligt större och efter en massa kapande och svetsande är de på plats! Långt över förväntan blev de! Före och efter bilder nedan!
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi 80 quattro -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4