Måste hända nåt på den först. Ska bara laga rosten nu så bli det nog att ställa åt sidan ett tag. Ska göra klart krängaren fram på PV:n så man kan gå vidare med den.
Hämtat lite material, samt bankat lite plåt och på börjat vägen bakåt! Tanken är att göra en inspektion's lucka över kardanen så det är lätt och skruva med fall det kräver sig. Hämtar hem en motor med snart så jag kan börja passa in låda med balk och kardan + stödlager Många bäckar små
Efter lite svetsade så fick de bli lite kladdande med !
Fick även tag på denna el dosan som jag har små funderingar fall jag ska göra helt ny el i bilen ? Inte för att de är så många kablar i en Amazon, men kör motorn på separat sprut och bil elen för sig?
Jaha lite uppdatering! Rost behöver man inte leta efter iallfall för det bara finns där.... Känner mig ganska klar med bilen fram vad det gäller med svetsning, lite kvar men återstår när motor och låda osv är på plats ! Börjat kolla lite på ena hjulhuset och förberedde mig på det sura äpplet... Inget och hänga läpp över bara och börja! Börja nog med och bygga upp balken inifrån huset sen möta med golvet innefrån ihop. Därefter så blir det nog och sikta på och bygga upp ny innetröskel innefrån, så går och fundera på och plocka väck den yttre för och komma mer åt.