Jo jag satt häromdagen och var uttråkad som vanlight så jag slog på TVn. På Canal+ såg jag då att det var Mr. and Mrs. Smith igång. Det hade gått 5 min kanske av filmen så jag fortsatte att titta.
För er som sätt den så efter att dom haft lite pangpang hemma i huset så kommer det massor av agenter dit och ska döda dom. Dom ger sig då ut i grannens bil på motorvägen.
När dom kör där så dyker det upp 3 eller 4 svarta BMWar bakom dom. VAD är detta för BMW?
det måste ju vara M5:or ofta agenter inte köper det bästa
Jag undra de jag. Om du kollar på länken jimpa la till, så kan du se på en av bilderna att bilarna inte har M-Gälarna på sidan.
Sj så tror jag att de är 540, tycker att fronten skvallrar lite om det, spec grillen. Min lärare i skolan har en 540, och den har likadan grill som dom på filmen.
Jag undra de jag. Om du kollar på länken jimpa la till, så kan du se på en av bilderna att bilarna inte har M-Gälarna på sidan.
Sj så tror jag att de är 540, tycker att fronten skvallrar lite om det, spec grillen. Min lärare i skolan har en 540, och den har likadan grill som dom på filmen.
Sant. M5:orna har dessutom utblås på båda sidorna. Kan inte öppna länken så jag kan inte se bilderna där, ni kan väl kolla åt mig?
540 har bara dubbelutblås på en sida, M5 på båda alltså. En kollega på jobbet har en 540 årsmodell 98. Underbar bil förövrigt
Sant. M5:orna har dessutom utblås på båda sidorna. Kan inte öppna länken så jag kan inte se bilderna där, ni kan väl kolla åt mig?
540 har bara dubbelutblås på en sida, M5 på båda alltså. En kollega på jobbet har en 540 årsmodell 98. Underbar bil förövrigt
Isåfall är det M5:or eftersom dom har dubbla på båda sidorna.
jag har då aldrig sett en original e39 M5 med gälar på sidorna...
Är det bara nya M5:an som har det eller? Kunde nästan svurit på att dom har det, men minnet kan ju svika ibland...
Nyaste har det, och jag googlade lite nyss på "e39 + M5" på bildsökning och ingen hade gälar... men i filmsamanhang så vill man ju komma så billigt undan som möjligt så dessa beemers är nog snikmodeller dressade att se mer biffiga ut... tror jag.
Tycker man bara ser dubbla utblås på 1 sida på tredje bilden. kanske nita agenten så han tappat.. ;P på bilden över har han iaf ett dubbelt på andra sidan.. skuumt..
Livet e ju för fan livsfarligt! INGEN har ju överlevt det än..
Nyaste har det, och jag googlade lite nyss på "e39 + M5" på bildsökning och ingen hade gälar... men i filmsamanhang så vill man ju komma så billigt undan som möjligt så dessa beemers är nog snikmodeller dressade att se mer biffiga ut... tror jag.
Ok, jag ger mig där Hade för mig att de hade det, men jag tänkte nog på den nya modellen då..
Tror för övrigt också att de bilarna säkert är 518 eller nåt med ditsatta detaljer som värstingmodellerna har. Som dubbla utblås t.ex.
hmm..ja å en polare satt å diskutera just detta.. tror inte d e 540 för d ser inte ut å vara v8 i..allså inte m5 heller då.. sen så är det fejkade dubbla utblås..om man zoomar lite på dvd'n så kan man se att d sitter heeeeeelt löst på ena sidan inte en tillstymmelse till rör
hmm..ja å en polare satt å diskutera just detta.. tror inte d e 540 för d ser inte ut å vara v8 i..allså inte m5 heller då.. sen så är det fejkade dubbla utblås..om man zoomar lite på dvd'n så kan man se att d sitter heeeeeelt löst på ena sidan inte en tillstymmelse till rör
Aha, ok! Då har vi kommit fram till det då Men om det är två "äkta" utblås på en sida så är det en relativt motorstark bil iaf. "Minsting-versionerna" hade ju bara ett rör.