Denna rullande hälsofara till projekt har fått sin slutgiltiga plan. Var från början tänkt att bli en pickup men av många anledningar funkade det inte. Slutgiltiga planen är en -31 tudor fortfarande en mer modern stil på bygget.... Visa mer
Den länken sparar vi, ja! 👍🏼 Kan vara bra o hålla koll på om bakljusen på Jeepen blir för illa åtgångna! De där var så smidiga så de borde man kunna sätta ovanför bakrutan t.ex, o få bra resultat. Nice!
Den länken sparar vi, ja! 👍🏼 Kan vara bra o hålla koll på om bakljusen på Jeepen blir för illa åtgångna! De där var så smidiga så de borde man kunna sätta ovanför bakrutan t.ex, o få bra resultat. Nice!
Ja det kan säkert funka 😄👍🏼
En välbehövd uppdatering kommer här! Så de senaste månaderna har varit omtumlande. Karossen som var tänkt att byggas drog iväg tidsmässigt alldeles för mycket och jag fick istället tänka om hela bygget. Så jag har nu landat i att det blir en plastkaross. Därav är ramen på lite ombyggnation så karossen sen ska passa. Samt att det nu blivit 4 länk bak också. Förhoppningsvis kommer det lite bilder till helgen eller veckan därpå beroende på när ramen blir klar (hoppas det är sista gången jag skriver det). Sen är det dags att pussla ihop alla delar och få den på rull igen Förväntar mig några fart hinder till men skam den som ger sig!
Är du från Kumla från början? Haha, alla är så anonyma och gömmer sig i sina garage 😉 Jag bor mellan Kumla och Fjugesta och skruvar med lite av varje i min gamla lagård 🙂
Är du från Kumla från början? Haha, alla är så anonyma och gömmer sig i sina garage 😉 Jag bor mellan Kumla och Fjugesta och skruvar med lite av varje i min gamla lagård 🙂
Yes det är jag Haha ja precis 😂 Aah va kul!
En garageflytt senare, ny framvagnsbalk och ramen avsmalnad fram så mekades även framvagnen ihop. Och ja kylaren osv ska bytas ut. Nu går det åt rätt håll i alla fall :) Ett litet bakslag med fälgarna då navet var någon cm för litet så blir att leta fälgar igen. Men nya tag på måndag.
En garageflytt senare, ny framvagnsbalk och ramen avsmalnad fram så mekades även framvagnen ihop. Och ja kylaren osv ska bytas ut. Nu går det åt rätt håll i alla fall Ett litet bakslag med fälgarna då navet var någon cm för litet så blir att leta fälgar igen. Men nya tag på måndag.