2406
Sök

Nån som brukar lana?

4 Inlägg
24 januari 2007
Trådstartare
nÅN MER Än jag som brukar lana lol?!

45 Inlägg
24 januari 2007
Hehe händer väldigt ofta faktiskt.

Svindåre
1 433 Inlägg
24 januari 2007
det gjorde man förr när man var datanörd! fattar inte meningen med att sitta uppe en hel natt eller längre å bara hälla i sej cola å äta panpizza... men förr när man höll på var det kul...

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Köttare
203 Inlägg
24 januari 2007
jodå det händer... men knappast med cola o panpizza... snarare öl, vin o sprit... mat blir vad som bjuds eller finns (oftast hemkörning)...

562 Inlägg
24 januari 2007
ibland smile fast dock bara små kanske max 9 pers.. inge dreamhack här inte big_smile

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

873 Inlägg
24 januari 2007
ErskPersk skrev:
det gjorde man förr när man var datanörd! fattar inte meningen med att sitta uppe en hel natt eller längre å bara hälla i sej cola å äta panpizza... men förr när man höll på var det kul...

Erkänn...

Du orkar inte heller längre.

Jag minns på den gammla goda tiden (för er andra känt som det förskräckliga 90 talet).
Då var det lugnt att sitta uppe fyra dagar i sträck och slösa bort sitt liv.

Nu är jag glad om jag tar mig igenom ett dygn utan att känna mig totalt utmattad.

Don't get mad, get even.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
24 januari 2007
Sandman skrev:
Erkänn...

Jag minns på den gammla goda tiden (för er andra känt som det förskräckliga 90 talet).

Nu är jag glad om jag tar mig igenom ett dygn utan att känna mig totalt utmattad.

Usch ja. Inte så länge sen, kanske 3 år sen eller nåt va man ute varje helg och "lanade". Fattar inte att man orkade med det. Fast å andra sidan så "lanade" vi igenom hela gymnasiet. Alla hade ju egna laptops så vi satt ju och spelade på skolans LAN smile

Men en hel helg tror jag inte att jag orkar längre. Börjar bli gammal tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

.......
2 655 Inlägg
24 januari 2007
gör de när ja har tid o lust:P. största hitills e väl bara 12 datorer och 3 dagar tongue

873 Inlägg
24 januari 2007
John87 skrev:
Sandman skrev:
Erkänn...

Usch ja. Inte så länge sen, kanske 3 år sen eller nåt va man ute varje helg och "lanade". Fattar inte att man orkade med det. Fast å andra sidan så "lanade" vi igenom hela gymnasiet. Alla hade ju egna laptops så vi satt ju och spelade på skolans LAN smile

Men en hel helg tror jag inte att jag orkar längre. Börjar bli gammal tongue

Jäkla lyxskola. tongue

På min skola fick man slåss för att sitta vid Amiga 1200:an istället för 500:orna.
Väggarna täcktes av ASCII brudar utskrivna på 1200:ans matriskrivare.

*hytter med näven*

Don't get mad, get even.

Blyfot och motor dödare
388 Inlägg
26 januari 2007
Räknas hemma nätverket tongue ja å syskona typ 4 pers hehe..
som max 10 timmar sen tröttnar ja ä ingen data nörd big_smile
Senast redigerat av Turbo_Power_86 (26 januari 2007)

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...

Slav
1 454 Inlägg
26 januari 2007
hmm ja e väl lite utav en dator nörd och skulle kunna tänka mej att åka på DH för att ställa ut burken enbart (moddare). men sen hade man väl nå 40 pers lan me polarna nån gång i mitten på 90 talet smile

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

252 Inlägg
26 januari 2007
Jodå det lanas men det e ju inte så många äldre som gör det längre då flera spelar wow på nätet med raidkrav. Att det sitter en massa småungar och spelar Cs gör ju inte saken bättre.
Själv slutade jag med cs då beta 6.4 kom. Jag brukar äga upp de små barnen i Unreal Tournament (classic) och när jag e hemma spelar jag bf2 på nätet.
Jag har köpt tre orginalspel i mitt liv och de är de som jag tävlar i: Bf1942, UT (goty), och BF2

//Janne

2 594 Inlägg
26 januari 2007
hej nj brukar ej lana men däremot brukar några på jobbet spela bf2 online har ochså en liten jobb clan vi brukar spela lite nu och då

våran hemsida http://www.freewebs.com/cracy-beetle/  ge gärna en komentar jag som byggt upp den smile aldrig gjort förut så jag som e black-mamba

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
26 januari 2007
gjorde det för längesen smile sen gjrode jag å några kompisar ett försökt för typ 2år sen men gick inget något vidare. var inte ett dugg roligt och alla somna rätt tidigt wink

Sök