4108
Sök

dator i bilen

Bilentusiast
489 Inlägg
18 februari 2007
Drönirettab skrev:
Zlasher skrev:
Köp en samsung disk, Spinpoint! Grymt tysta och stabila hårddiskar, och jävligt billiga...
De har dessutom ett lager av vatten inbyggt som skyddar mot vibrationer

Och hur går det om man har den hårddisken i en kall bil på vintern?

man tar sig 10min extra o skruvar ur den?

kör Golf LX -83, 1,6 med godis

4 554 Inlägg
18 februari 2007
kyla är inget problem skulle jag tro ja har förmer datorer inte gillar värme:P iaf mot stötar och sådant så kan du ragga upp gummikuddarna som håller cdläsrana i t ex cdväxlare dom kuddarna är ganskska stora och borde dämpa en del

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
18 februari 2007
varför inte köpa en sån hära iställer??

http://www.sv-electronics.com/soundvisi … evstart/0/

bara en tanke

464 Inlägg
18 februari 2007
kan vara något att fundera ¨på faktist. rätt sugen nu faktist men det blir till att spara då.

AskforRobban
18 februari 2007
någon som har provat att koppla in en Mac Mini i bilen tongue?    liten och smidig och lätt att koppla in big_smile

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
18 februari 2007
skulle vart kul å testa big_smile

One Man Clan
4 287 Inlägg
19 februari 2007
På min hårddisk i min stationära dator står det att man inte ska utsätta den för mer än 300-G ...uppstår de av skakningar så vettifan vad man gör ..hoppar me bilen från 2-3 hundra meter ?tongue min usb disk har aldrig strular har tappat den 1 gång och har skakat lite på den osv när den varit igång

592 Inlägg
20 februari 2007
loudness skrev:
kyla är inget problem skulle jag tro ja har förmer datorer inte gillar värme:P iaf mot stötar och sådant så kan du ragga upp gummikuddarna som håller cdläsrana i t ex cdväxlare dom kuddarna är ganskska stora och borde dämpa en del

Många moderkort har jag sett bara klarar 0 graders kyla. Är det någon som vet hur bra en dator fungerar efter att den har varit ute i -10 grader en hel natt?

2much.fi
Accessories for your DSLR

Sök