OK? Jag är oxå jävligt intresserad.. ska lacka Maximan mörklila pearl hade jag tänkt. Typ nästan svart men att man ser de lila i solljus.. är färgen ni nämner något för mig?
Cochise: Finns inget att fundera på, finns bara den att välja på
Japmax: Yes det är färgen för dig, som jag nämnde kan du justera mörkheten om du har svartbas lack, OM du bara dimmar på ett lager kommer det att synas i solen garanterat och det kommer se otroligt bra ut! Rekomenderas starkt, Jag använder den när jag kör vissa motivlack. Kan ladda upp ett par prov bilder snart om ni vill....
yes har precis lackat tre olika prov så jag väntar tills imorrn och tar kort om det är sol ute, vilket ger den bästa effekten annars så ser man det inte så bra, första provet är bara en dimmning på svart, andra provet är en hård dimmning på svart, tredje är en dimmning på vitt.
Yes dude , jag är helt såld för den! Så jäkla nice när man lägger den i skuggan då är det svart kanske lite lila men inte alls mycket sen i solen bara PAAAAAAAOOOWH rätt i fejjan
Yes dude , jag är helt såld för den! Så jäkla nice när man lägger den i skuggan då är det svart kanske lite lila men inte alls mycket sen i solen bara PAAAAAAAOOOWH rätt i fejjan
Båda alternativen var kanon snygga! smått sugen man vart på ngn liknande kulör, ojoj helt min smak vad gäller lack må ja säga
edit: föresten är inte detta volvo´s lila ?
en bekant lackade sin mb i sån färg och gud vad läcker den är irl,