Tjena. Såg en annons på blocket med A8 replicor som hade VW Centrumkåpor, var mycket snyggt. Jag mailade honom för att mor min har en Golf IV och tänkte kolla hur mycket han skulle ha för dom och han sa att han fick med Audi och VW centrumkåpor till sina fälgar. Så man kunde variera om man nu hade en VW eller Audi. Så man ska visst få med det när man köper fälgarna. Vet ej var han köpte dom.
tycker det e konstigt att du inte fått med några ... ? var köpte du dom ? har nämligen kollat på dessa fälgar oxå .. och frågat om man får med den kåpan i mitten och det får man på alla ställen jag frågat iaf
Jo det e klart att jag har fått med centrum kåpor men dom som följde med mina replica fälgar är blanka alltså inget märke alls , tycker det är bra mycket snyggare om man har emblemet i mitten istället.
tycker det e konstigt att du inte fått med några ... ? var köpte du dom ? har nämligen kollat på dessa fälgar oxå .. och frågat om man får med den kåpan i mitten och det får man på alla ställen jag frågat iaf
tror man ska få med båda kolla med molway dom kanske säljer lösa ...
tror man ska få med båda kolla med molway dom kanske säljer lösa ...
Arver i Västerås kunde inte hjälpa till i alla fall, jag är nämligen fortfarande på jakt efter emblem till mina kåpor. Tycker det är märkligt att det inte går att få tag på..