Ny bil snart = nytt ljud, vad ska jag sattsa på har haft rockford senast tyckte det dunkade på hyffsat men folk säger att det finns bättre, undrar nu vilket märke man ska satsa på? kicker? mutant?nått annat? har inte hört dom olika, har bara hört mds förövrigt. Ska inte kosta kjortan men man får ju lite vad man betalar för men inte för dyrt, ska in i en mitsubishi eclipse förövrigt
JBL klart bästa körde med gas ett tag men va bara skit men jbl håller bra och låter mycket bra även bra service med garantin och sånt från deras företag
jag har haft Rockford, eclipse, GAS och nu JBL... Klart bäst!! inte oförskämt dyrt heller!
mvh Jonas
Har du testat någonting som INTE säljs på BRL?
LOL. Ja då är man ganska så begränsad i sin erfarenhet.
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
om du ska spela finlir tycker jag att du ska satsa på genisis (har för mig att det stavas så...) om du vill spela högt satan tycker jag att du ska ha Ground Zero eller Lanzar. glöm ej ett extra batteri och/eller kondensator, oavsett vilket alternativ du än väljer.
om du ska spela finlir tycker jag att du ska satsa på genisis (har för mig att det stavas så...) om du vill spela högt satan tycker jag att du ska ha Ground Zero eller Lanzar. glöm ej ett extra batteri och/eller kondensator, oavsett vilket alternativ du än väljer.
Behövs inget extra batteri bara för att man bygger lite billjud, däremot är det viktigt att batteriet håller hyfsad klass och gärna är cyklingståligt (dvs tål att laddas ur). Konding däremot är bra för att du inte ska råka ut för spänningsfall i bilen när du dunkar på med bas.