Liten update idag.. Har kört 7 mil med min kära skysing idag och ohhh vad skoj det är!
Fick rejs med en audi på motorvägen också, så nu har man vart över 200 denna veckan också :mrgreen: :twisted:
Lite delar som fick åka med upp idag
Skruvade dit remmar och ic-rör
Nya silikonisar på plats (ska byta slangklämmorna sen mot snyggare)
Redo att möta världen hehe
Och alla eftermonterade elgrejer i bilen ligger nog och tjuvdrar lite, för batteriet drar ut helt på under 2 veckor
En och en halv timme med stora batteriladdaren så kickade bilen igång som om den var körd igår
Ute i solen!
Fasen man måste ha vinge på dom häringa, ser inte klokt ut utan.
Sen körde jag bilen till jobbet och tvättade den. (Lycklig sambo står ute i hallen och väntar på att jag ska komma nån j¤¤vla gång!
Skulle ju bara fota lite
)
Var ju tvungen att skriva nåt där bak så man slipper skämmas när man åker omkring med en bil i flera olika färger
Om ett par timmar (jättetidigt söndag morgon) så sätter jag mej i bilen och kör ner den till polarn som ska lacka den! Min kära sambo kör C4:an ner så vi kommer hem igen också.. 22 mil enkel resa! Men vill man ha den bäste lackeraren så kör man gärna dom milen..
Så imorgon när vi kommit dit (om bilen håller hela vägen
) ska vi strippa ner den, plocka loss rutor, dörrar, ALLT.. dvs
Sen ska jag titta på färgprover och sen överlämna bilen ett tag tills han målat klart den!
Mvh
Erick