2912
Sök

Filmkväll med en kille. Ok?

DFFL
9 020 Inlägg
13 februari 2007
Trådstartare
Ifall du är en tjej så ändra bara könet till det motsatta i det jag skriver.

Min flickvän var hos en killkompis för ett tag sen och hade filmkväll.
Jag känner inte ens honom och har inte ens träffat honom.

Hade du blivit sur då?
Tycker du att det är ok för din partner att ha filmkväll med det en av det motsatta könet?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

med lem
1 925 Inlägg
13 februari 2007
jag hade nog blivit lite sur ! vem fan vet vad dom håller på med !?   jag vet ju själv hur "filmkvällarna" slutade när man var singel innan wink

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

DFFL
9 020 Inlägg
13 februari 2007
Trådstartare
_fillan_ skrev:
jag vet ju själv hur "filmkvällarna" slutade när man var singel innan wink

My point exactly...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

16 Inlägg
13 februari 2007
Ja, verkar mysko å göra så bara hur som helst..

Tuffa Brudar Kör Röda Bilar

terazzi
13 februari 2007
hmm misstänksamt tongue

DFFL
9 020 Inlägg
13 februari 2007
Trådstartare
Christine skrev:

Väldigt, men hon förstår inte problemet.

Russel Crowe, Gladiator.

2 123 Inlägg
13 februari 2007
FireTraXX skrev:
Christine skrev:

Väldigt, men hon förstår inte problemet.

Vad är problemet då ?
Dom är väl bara kompisar helt enkelt.
Gör dom någe annat än kollar på film har du helt enkelt hittat fel tjej.

293 Inlägg
13 februari 2007
känns nästan lite misstänksamt det där.. är nog inget jag skulle gått med på iaf.

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

643 Inlägg
13 februari 2007
realcar?

Ägare till en Volvo XC 70
62 Inlägg
BMW Power
2 362 Inlägg
13 februari 2007
Jag personligen skulle inte gilla det där.

Ett låååångt snack med flickan efter det skulle de iallafall bli..
Senast redigerat av FugitivE (13 februari 2007)

BMW, bogsering med wire :/

Busdriver
389 Inlägg
13 februari 2007
Jag personligen skulle aldrig låta min flickvän umgås med en annan kille ensam. vad finns det för anledning med det? jag har hört flera polares respektiven som gjort slut och blitt tillsammans med sin "killkompis" som dom vart otrogna med i smyg.

281 Inlägg
13 februari 2007
Fråga om du får hänga på nästa gång.....

Om hon inte vill det så är det misstänkt.

Blir hon glad över att du vill lära känna hennes kompisar och vill att du ska hänga med så är det ju lugnt och då är det bara att lita på din hjärtevän i fortsättningen.

Lycka till med kärleken wink

16 Inlägg
13 februari 2007
tack! kom på de precis när ja skickat inlägget!

Tuffa Brudar Kör Röda Bilar

1 926 Inlägg
13 februari 2007
en tjejkompis till mig är förlåvad med en annan kille, men hon brukar ändå ringa endel helger och fråga om vi kan hitta på något.. hon har gjort det massa gånger och det är liksom hennes kille som skjutsar henne till mig. och han känner inte mig... frågade henne en gång varför hennes kille inte säger något.. men hon sa att han själv var med andra tjejer så de brydde han sig inte om...

men ändå har dom varit tsm i snart 3 år..

så det beror på. men när jag skaffar tjej skulle jag inte gilla att hon är med andra killar..

tkr du ska fråga henne om hon har känslor för den andra killen eller vad hon nu gör där.. iofs kan dom bara vara kompisar också men som en sa tidigare så vet man ju vad filmkvällar brukar sluta med smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 februari 2007
ja hade de varit jag så hade man nog blivit lite sur ifall MAN INTE KÄNNER HAN men om de därimot är nån man känner och vet att man kan lita på så är de ju en helt annan sak smile

men som sagt så förstår jag att du blir/blev sur när du inte känner han änns hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Olofström , Blekinge
211 Inlägg
13 februari 2007
FireTraXX skrev:
Ifall du är en tjej så ändra bara könet till det motsatta i det jag skriver.

Min flickvän var hos en killkompis för ett tag sen och hade filmkväll.
Jag känner inte ens honom och har inte ens träffat honom.

Hade du blivit sur då?
Tycker du att det är ok för din partner att ha filmkväll med det en av det motsatta könet?

DET GÅR INTE FÖR SIG SÄG TILL HENNE PÅ SKARPEN! Det gjorde jag! Och Då blev det andra bullar wink

676 Inlägg
13 februari 2007
hmm, visst... de e klart att dom får umgås med andra killar men en filmkväll med någon som man själv inte känner skulle jag reagera på... men bara för att hon har varit på en filmkväll med en av hennes killkompisar så behöver ju de såklart inte betyda att hon har varit otrogen på ngt sätt... men jag skulle förklara för henne hur jag skulle känna mig över en sån sak och kanske vilja träffa killen eller ngt :S man vill ju inte att hon ska få för sig att man inte litar på henne...

TSQ
13 februari 2007
sluta fjolla dig och dumpa henne
fråga henne hur hon skulle reagera om du skulle ha filmkväll me brudar

fjolla
Senast redigerat av Volvonator (14 februari 2007)

9 108 Inlägg
13 februari 2007
Ett ex hade filmkvällar med en kille jag känner lite halvt (som för övrigt gillade hennes kompis från början) och jag brydde mig inte så mkt. När jag frågade om det blev hon förbannad och tjatade om varför hon inte skulle få umgås med egna kompisar. Tänkte jaja då är det väl inget då. Sedan gjorde hon slut med mig efter 1,5 år för honom, så jag har inga bra erfarenheter av liknande fall kan jag säga..

Jäkligt bra förslag att fråga om du får hänga på! Får du inte det är det ju nåt skumt alltså.
Senast redigerat av MilleN (13 februari 2007)

Sök