3144
Sök

Filmkväll med en kille. Ok?

Kettunen
13 februari 2007
Ojojoj... Filmkväll? Du vet la själv hur det slutade efter man såg film va?

3 059 Inlägg
14 februari 2007
Gör samma sak en lördakväll. Stå framför spegeln o fixa frillan en lörda när hon kommer hem. Såklart frågar hon ju va du ska göra.. svara helt enkelt: -"Jag blev hembjuden av en tjej från skolåren jag mötte på ICA, ska käka o kanske ta en krogrunda. Har inte sett henne på flera år".

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
14 februari 2007
Smajly skrev:
Gör samma sak en lördakväll. Stå framför spegeln o fixa frillan en lörda när hon kommer hem. Såklart frågar hon ju va du ska göra.. svara helt enkelt: -"Jag blev hembjuden av en tjej från skolåren jag mötte på ICA, ska käka o kanske ta en krogrunda. Har inte sett henne på flera år".

. . . bara så j- - -a bäst !!!, då kommer du skaplig fort få fram sanningen!!!

(Lider med dig, i din situation)

- V8 - 4 ever . . .

508 Inlägg
14 februari 2007
hmm anar "ugglor i vassen..."

Jag skulle då fråga varför d inte duger att se på film med mig. Varför gå till nån annan snubbe och titta på film när man kan göra d tillsammans???
Inte för jag är direkt svartsjuk av mig men d verkar ju lite skumt.

Men men, "man ska inte kasta hästar i glashus" tongue

Klubbmannen
14 februari 2007
Märk väl att tjejer, liksom killar, oftast försäkrar sig om att de har en ny innan de dumpar den gamla.

Det finns ett enkelt sätt att lösa det på..
PRATA, sitt inte och fråga folk på internet vad hon har för avsikt. Fråga rakt ut vad hon känner. Är ni tillräckligt nära för att kunna kalla er själva tillsammans, då kan du se om hon ljuger eller inte.

Känner de varandra sen innan så är det lite lugnare, men om dom är nya och lär känna varann via filmkvällen.. Se dig om efter en ny flickvän..

Förutsatt att det är en filmkväll på tu man hand.
Jag kan ha mysiga filmkvällar och ligga sked med en enda tjej utan att känna behov av mer.
Men det är för att det är min bästa och närmaste vän. Alla andra är och har varit potentiella ragg.
Senast redigerat av Klubbmannen (14 februari 2007)

886 Inlägg
14 februari 2007
Eh vafan, jag skulle då inte tycka att det var konstigt, iaf inte om de var fler eller om man blev mebjuden liksom.

Bancivic på låg budget:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p4237504
Min bilrelaterade facebooksida(Videos, bilder, tröjtryck m.m.):
https://www.facebook.com/TheSwedishPetrolhead

FreddeK
14 februari 2007
precis samma fråga kom upp på gasa.mer.nu för ett halvår sedan! det visade sig att tjejen vill ha den andra killen och gjorde slut med honom! du ska definitivt ana ugglor i vassen!

.......
2 655 Inlägg
14 februari 2007
har själv varit me om samma sak. fast inte filmkväll utan de blev sakt, du ja ska va me, hon, hon, å han. och de visade sej senare att hon varit otrogen då hon varit me ändast han och hon ångrade sej ioförsej men de sket ja i och dumpade henne...

terazzi
14 februari 2007
Vet också hur det är i sånna lägen, misstänkt som fan.. fråga henne rakt ut, o som dem andra redan sagt undviker hon frågan o blir osäker så står ngt inte helt rätt till!!!

Som dem andra sa,varför kan hon inte se med dig? :S du e la hennes påg, inte den andra..
kan bara hoppas du har en trogen flickvän, så less på alla som hoppar rundor och är otrogna.. gäller både killar och tjejer.. sånna borde ha nackskott, kan man inte vara trogen varför då ha förhållande över huvudtaget?

874 Inlägg
14 februari 2007
terazzi skrev:
Vet också hur det är i sånna lägen, misstänkt som fan.. fråga henne rakt ut, o som dem andra redan sagt undviker hon frågan o blir osäker så står ngt inte helt rätt till!!!

Som dem andra sa,varför kan hon inte se med dig? :S du e la hennes påg, inte den andra..
kan bara hoppas du har en trogen flickvän, så less på alla som hoppar rundor och är otrogna.. gäller både killar och tjejer.. sånna borde ha nackskott, kan man inte vara trogen varför då ha förhållande över huvudtaget?

Håller med, gräset är oftast inte grönare på andra sidan!

Du måste ta dig ett litet snack med henne.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

2 594 Inlägg
14 februari 2007
ja är det så att hon inte förstår hur du tjänner tycker jag du skall ha filmkväll me nån tjejj det är det effektivaste sättet att se om hon har några tjänslor kvar

TSQ
14 februari 2007
Jag kan inte minnas att jag nånsin bjudit över en tjej med annan avsikt än att sätta på eller bli ihop med. Din tjej är på G med någon annan och du sitter på nätet. Ring henne och dumpa henne nu eller så blir du dumpad

fjolla

353 Inlägg
14 februari 2007
haha, fan vad elakt. Alltså, ni vet ju inte ens om de har ett seriöst förhållande. Är det ett seriöst förhållande så visst kan tjejen gå till nån killkompis som hon har känt sen hon va 2år och kolla på film...däremot, är det en kille som hon inte har känt så länge så hade jag blivit lite sotis=)

Enjoy....

TSQ
14 februari 2007
Mafghan skrev:
haha, fan vad elakt. Alltså, ni vet ju inte ens om de har ett seriöst förhållande. Är det ett seriöst förhållande så visst kan tjejen gå till nån killkompis som hon har känt sen hon va 2år och kolla på film...däremot, är det en kille som hon inte har känt så länge så hade jag blivit lite sotis=)

varför det? Hade din tjej å jag varit kompisar sen små å hon kommit vöer så hade jag iaf försökt sätta på henne.

351 Inlägg
14 februari 2007
vet inte om jag borde skriva detta här men, ja är hos en killkompis å kollar film, brukar oftast va hemma sent typ 01.00 på natten min sambo undrar vart ja är han kan ringa 25 gånger men ja svarar inte. nu är de så här. ja ska flytta till en annan stad, har fått nog av killen av ja ä ihop me han är hårdhänt med mer. visst ja å han som ja ä hos vi  har inge umgänge me varandra ja ä bara där å kollar film å myser. vi ligger i en varsin ände på soffan, men visst kan det finns snällare sätt å göre slut på men ja ä feg, vill helst ta mitt pick å pack å dra med en gång, men är för feg,,,,
så nu har ja sagt mitt,

Våga Köra Sänkt

1 453 Inlägg
14 februari 2007
740tjejen skrev:
vet inte om jag borde skriva detta här men, ja är hos en killkompis å kollar film, brukar oftast va hemma sent typ 01.00 på natten min sambo undrar vart ja är han kan ringa 25 gånger men ja svarar inte. nu är de så här. ja ska flytta till en annan stad, har fått nog av killen av ja ä ihop me han är hårdhänt med mer. visst ja å han som ja ä hos vi  har inge umgänge me varandra ja ä bara där å kollar film å myser. vi ligger i en varsin ände på soffan, men visst kan det finns snällare sätt å göre slut på men ja ä feg, vill helst ta mitt pick å pack å dra med en gång, men är för feg,,,,
så nu har ja sagt mitt,

Hårdhänt? Menar du att han slår dig så tycker jag personligen att han är ett svin som borde få en ordentlig omgång så att han vet hur det känns.

58 Inlägg
14 februari 2007
Volvonator skrev:
Mafghan skrev:

varför det? Hade din tjej å jag varit kompisar sen små å hon kommit vöer så hade jag iaf försökt sätta på henne.

Håller med volvonator. kan folk inte fatta att tjejer och killar inte kan bara vara vänner. jag hade varit tillsammans med en tjej i ca 1 år känndes bra allting. o sen så hörde jag att hon brukade vara ibland hos en "kill kompis" o kolla på film. en dag när jag visste att hon var där så ringde jag upp henne o hon säger att hon är hos sin mormor. ok säger jag och in i bilen med en kompis och med en hög fart till där dom är. sitter o väntar kanske en 20 minuter så kommer dom ut. vi går fram till dom o ni skulle ha sett va chockad hon vart hon började nästan stamma. försökte med bort förklaringar. hon fick sig en utskälning +moms och killen låg kvar när vi gick därifrån.

Jag hoppas inte att det är så i ditt fall särskilt om du älskar henne. de är skit jobbigt sånt.

Varför kan hon inte titta på film med dig? de spelar väl ingen roll vem man kollar på film med om man inte har nån baktanke med de hela.

BMW Bara BMW

TSQ
14 februari 2007
i never hit a woman with her clothes on

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
14 februari 2007
Märkligt om hon inte berättat innan att de skulle se på film och gett dig möjligheten att hänga med?

Kommunikation är a och o i ett förhållande. Prata, prata och prata!!!

Får man information om vad den andre har för planer är det nog inte så mycket att hetsa upp sig över, det är när något ska döljas det är läge att bli misstänksam.

Men sedan handlar det ju också om vad ni har för relation. Är ni tillsammans på riktigt? Eller anser hon att ni bara dejtar? Eller bor ni tillsammans?

Tycker också det är en märklig inställning som kommit fram i tråden "jag skulle aldrig vara bara kompis, jag skulle försöka sätta på henne!". Har ni den intställningen på riktigt? Fy fan vad besviken jag skulle bli på en killkompis som gjorde så!

Och att försöka ge sig i kast med någon annans partner? Så gör man väl ändå inte?! Då får man väl försöka övertyga den man har siktet inställt på att göra klart sin relation med den andre först. Hur kul är det att vara med någon som man vet går att lura omkull så, den kan man ju aldrig lita på?

Nåja, raka rör och öppen kommunikation, det löser det mesta! Lycka till!
// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Pulare
248 Inlägg
14 februari 2007
hmm, ja ngn baktanke verkar det finnas iaf... Sitter själv jävligt ofta i en sådan sits. Är tillsammans med en mytoman.. tänk er det? Ibland vet jag inte vad jag ska tro på och inte tro på. Och hon har typ bara killkompisar som ringer henne jämnt. Snubbar som ringer och säger att de är kära i henne osv... Hon berättar om dem för mig. Och hon kan inte förstå hu de kan bli kära i henne när de typ träffats ute 1 gång på krogen? Och att de är några polares polare osv. Men det känns som om hon inte berättar hela sanningen?
Igentligen borde man göra slut, men när man har barn tillsammans så är det inte alltid lika lätt att bara dra... Vet iofs att jag skulle klara mig bättre än henne om jag flyttade. Eftersom att det är jag som äger både lägenhet och bil. Men hur mycket har hon rätt till om man varit sambon i 3 år?

Sök