3180
Sök

sparapengar tråden

Large Cap
1 816 Inlägg
20 februari 2007
_TiNcO_ skrev:
Invenstera i värde papper.
p.s Den asiatiska marknaden sägs vara het. (Och inget misförstånd här nu, jag pratar om pengar å invensteringar, så länge geisherna inte är börsnoterade så är det helt oskyldigt. Jo föressten Volvo ska ju köpa Nissan och Billa köpa Skobes. Det är bara och invenstera!!!)
Lägg även märke till den långa parantesen....

Jo, det har jag också hört att Volvo ska köpa Nissan Diesel typ.
Bara att springa till börsen då! big_smile

Meister
6 763 Inlägg
20 februari 2007
Westie_ skrev:
_TiNcO_ skrev:
Invenstera i värde papper.
p.s Den asiatiska marknaden sägs vara het. (Och inget misförstånd här nu, jag pratar om pengar å invensteringar, så länge geisherna inte är börsnoterade så är det helt oskyldigt. Jo föressten Volvo ska ju köpa Nissan och Billa köpa Skobes. Det är bara och invenstera!!!)
Lägg även märke till den långa parantesen....

Jo, det har jag också hört att Volvo ska köpa Nissan Diesel typ.
Bara att springa till börsen då! big_smile

Nissan eller bara Nissan diesel?

Large Cap
1 816 Inlägg
20 februari 2007
Japp, Nissan Diesel. smile
Senast redigerat av Westie_ (20 februari 2007)

66 Inlägg
20 februari 2007
terazzi skrev:
-festa inte
-köp inte dyra kläder
-gå istället för och ta buss,om d finns möjlighet
-ingen flickvän
-ät mycket billig mat tongue

terazzi vet bäst smile och det stämmer så himla bra! alla tjejer som inte har jobb och inte kan ta hand om sig själv är f-n inget å ha! smile

Truth in Engineering | URQ

terazzi
20 februari 2007
Jimpa skrev:
terazzi skrev:
-festa inte
-köp inte dyra kläder
-gå istället för och ta buss,om d finns möjlighet
-ingen flickvän
-ät mycket billig mat tongue

terazzi vet bäst smile och det stämmer så himla bra! alla tjejer som inte har jobb och inte kan ta hand om sig själv är f-n inget å ha! smile

yeah tack jimpa big_smile
hahahah men man vill inte ha en snobb-tös som är dryg som fan tongue inte jag iaf..

med lem
1 925 Inlägg
21 februari 2007
köp billiga saker o sälj dom dyrare ! började när jag var 14 för att tjäna ihop till den moppen jag ville ha när jag blev 15 smile "tjänade" 6800kr, köpte min moppe, hade den till jag blev 17 o sålde den för 3500 mer än vad jag gav smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

796 Inlägg
21 februari 2007
_fillan_ skrev:
köp billiga saker o sälj dom dyrare ! började när jag var 14 för att tjäna ihop till den moppen jag ville ha när jag blev 15 smile "tjänade" 6800kr, köpte min moppe, hade den till jag blev 17 o sålde den för 3500 mer än vad jag gav smile

Hade du för moppe då fillan?

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Sök