BMW 520 E34 som jag turbokonverterat till 250hk. M5 sportskininredning och en fet 1800watt baslåda. Glasfiber stötfångare. Sänkningsats 40mm. Angle eyes. 225/50-16 däck med alu fälgar.
ja hadde en klappsänkt kawagrön 244 ,, den låt gött tyvärr hadde ja inge körkort när ja ägde den, sen följde en annan 240, dock inte lika sänkt, sen en vit 744 me elfel, hihi å så 745,a ja har nu,,
Hade en gul 144 med svarta vipers, funkade bra om man inte hade bråttom hehe=) sålde den precis innan jag skaffade 940in. hade dock några imellan. men saknar den gör jag när solen tittar fram;)
Det är inte farten som dödar, det är det tvära stoppet.
Köpte mig en 740 GL som första bil... Helt original. Sen tillkom ju styling såklart. Men ramen var inte allt för fräsch, så jag plockade isär bilen och skrotade den efter ett par år. Saknade den såklart. Första bilen är ju alltid speciell Såhär såg den ut när den va som finast.
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Min förstabil ÄR en Ford Scorpio -92'a...som är obesiktigad, avställd och skrutt...saknar den? Absolut! Har inte stake nog att ta den till skroten och döda den. Nån som vill ha?
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
Min första bil när jag tagit körkortet var en Toyota Celica ST2000 (tror jag den hette) En -77. En riktigt rolig bil som gick otroligt billigt och bra. Denna vart tyvärr stulen senare :I Fick dock ut helt okej för den från försäkringsbolaget. 17000:- om jag inte minns fel, vilket var rätt mycke på då
Hade endel bilar innan jag tog körkort oxå, men det är en annan femma
Saab 96'an är egentligen min allra första (kört få mil med den, stått mest i garaget), men räknar Civic'en som mer första "bil"...båda finns kvar och kommer aldrig säljas.
Kan ju va kul att se vad folk säger om första "kärleken"!
´
Min första bil köpte jag igår... peugoet 205 gti årsm 89... 122 hk på en bil som väger under tonet... Den går har 2,5 tum från första ljuddämparn har beställt chip och luftfilter på väg...