Fan va trött ja blir på mesar som skriver massa skit utan att bevisa er bättre själva..
skit i va folk skriver,,, ska man ge en negativ kommentar så gör inte det föränn du lyckats bättre med samma bild själv. och då ska du även lägga upp den i samma inlägg där du hackar ner på nån annan som tillbringat ett antal timmar på att skapa något ur sin egna fantasi!
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D
Fan va trött ja blir på mesar som skriver massa skit utan att bevisa er bättre själva..
skit i va folk skriver,,, ska man ge en negativ kommentar så gör inte det föränn du lyckats bättre med samma bild själv. och då ska du även lägga upp den i samma inlägg där du hackar ner på nån annan som tillbringat ett antal timmar på att skapa något ur sin egna fantasi!
han frågar ju vad folk tycker och tycker jag inte att den är snygg så säger ja väll de ja tycker sa inte att de va dåligt gjort. tänk först prata sen
Trådskaparen har klart o tydligt skrivit, " Vad tycker ni"?? Klart fan man få ha en åsikt utan att kunna göra de bättre själv, smaken är som baken delad...
men du verkade hemskt duktig och mogen som skrev de inlägget, för de va väl va du ville uppnå??
Min mening ang. phototshopningen är att de är alldeles för MYCKE av allt.. Måste va jobbigt o ha bilen hängandes på frontspoilern... Men visst är de imponerande trots att slutresultatet enligt min mening inte blev nån 10 poängare...