2954
Sök

Bas i Audi A4. Spela fram, bak eller kanske uppåt??

31 Inlägg
23 februari 2007
Trådstartare
Jaha då var det dax att bestämma hur lådan ska byggas. Basen står i en i mina ögon sett en enorm låda här jämte och 22mm spånplatta ligger i garaget.

Men hur ska nu basen spela??......

Jag har inte haft tillfälle att prova så många olika alternativ. Har bara spelat bakåt ännu. Men med något klenare grejor än vad som ska installeras nu.

Har någon testat några olika alternativ?

Jag funderar på att bygga det så att jag spelar framåt.

Någon som har några funderingar?

Det är en Audi A4 sedan som jag bygger i.

Mvh
Jonas

Audiraggare

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
23 februari 2007
Finns 2 alternativ egentligen, spela framåt genom "skidluckan" lr bara framåt iaf, går även att dra upp portar (rör) genom hatthyllan och sen prova att flytta runt lådan... Finns inget direkt rätt eller fel, bara att prova...

31 Inlägg
23 februari 2007
Trådstartare
Jo om man nu ska spela framåt så är det ju alternativen. Kommer dock inte att dra upp några portar genom hatthyllan.

Jag är dock ute efter lite tips om man ska spela bakåt eller framåt. Eller uppåt.

Mvh
Jonas

Audiraggare

31 Inlägg
24 februari 2007
Trådstartare
Ingen som har provat och har några bra förslag??

Audiraggare

137 Inlägg
24 februari 2007
Janoz skrev:
Ingen som har provat och har några bra förslag??

sedan = lådan framåt till 99%

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
24 februari 2007
Provade själv frammåt igår men man fick noll djupbas..... Bara snärtig bas.... Lät inte alls nå vidare... =/

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

31 Inlägg
25 februari 2007
Trådstartare
Har byggt ihop lådan och dragit klart nästan all kabel ikväll. Ska bara få i ett rack med slutstegen så ska jag provspela lite imorgon innan jag sätter fast lådan.

Lutar dock åt att jag kommer att spela bakåt. Men med tanke på hur velig jag är så kan det säkert ändra på sig smile
Får se vad som låter bäst imorgon.

Godnatt.
Jonas

Audiraggare

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
25 februari 2007
jag brukar ha lådan bakåt i alla bilar... tycker det låter bäst då....

31 Inlägg
26 februari 2007
Trådstartare
Tja vi får väl se. Har inte hunnit provspela något ännu. Lådan till basen blir till en början fristående så att jag ska kunna prova vilket som blir bäst.

Mvh
Jonas

Audiraggare

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
27 februari 2007
kolla gärna min 9-3 för inspiration, lådan plockas ut på 30 sek sen är bilen ready for race wink

/Street

Sök