kanske ska tillåga att det gjärna får vara i stockholmsområdet, måste få tag på det ganska fort för bilen ska på lack under veckan som kommer, vet inte vilken dag ennu men innan de så ska jag ha flyttat bak batteriet och monterat nya ICn
om du kan ta det lungt i en dag eller 2 så beställ av björn på dbakuten han har väldigt snabba leveranser. Antar att det finns andra ställen med som kan leverera rätt snabbt. Om man inte planerar så får man ta att det dröjer 1 dag eller 2
bilen ska på lack på torsdag som det ser ut nu och behöver dessa saker imorron annars får jag göra en provisoriks lösning och så kan farsan ta hem från jobbet på måndag så får jag fixa det när bilen kommer tillbaka från lack
Tjena! Antar att det är lite sent nu.. Men du behöver inte köpa en terminal som kan svälja 50mm2. Jag har själv dragit 50mm2 kabel nu och löste det genom att köpa en kontakt från Autoleads. Du skruvar fast den i änden och änden blir istället en massiv kopparledning. Den fungerar som en vanlig skruvbar ringkabelsko men du får en rund ände.
Kanske lite taskig förklaring men jag hoppas att du förstår vad jag menar.