Cabbe är inte helt fel heller Då kan benen komma hur högt som helst utan att ta emot. Och man kan lägga buttpluggs och liknande på bagageluckan för att lätt komma åt dem Fast det beror ju på vad man gillar
hehe fast då blir det ju svårare då man inte kan stanna varsom helst
Nej fan, lite exhibitionism finns det allt i alla
Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Cabbe är inte helt fel heller Då kan benen komma hur högt som helst utan att ta emot. Och man kan lägga buttpluggs och liknande på bagageluckan för att lätt komma åt dem Fast det beror ju på vad man gillar
hehe fast då blir det ju svårare då man inte kan stanna varsom helst
bubblan funkade rätt bra för mig och min dåvarande flickvän faktiskt. högt som sören i tak ju men desto värre med benen... men finns det något bättre än kroppsvärme i en kall bil en vinterdag?
va ni håller på jag är glad att kärringen sparkar av sig snön innan hon sätter sig i bilen.
Hehe samma här, kärringen har väldigt lätt för att dra med sig en massa snö in i bilen. så inget sex i bilen inte, kommer aldrig att ske heller, kan jag lova
jävligt segt i camaron då det är en hård knöl i mitten bak men i mercan går det skit bra bara dra fram säterna moppen som jag hade funkade med bra haha
nej fan har aldrig haft sex i en bil och kommer aldrig ha det heller... Fan ni som har det måste ha grymt tråkiga bilar! fasiken bettan ger mig den åkturen jag behöver...sex har man i sängen=)
va ni håller på jag är glad att kärringen sparkar av sig snön innan hon sätter sig i bilen.
Hehe samma här, kärringen har väldigt lätt för att dra med sig en massa snö in i bilen. så inget sex i bilen inte, kommer aldrig att ske heller, kan jag lova
bara hon inte sparkar på trösklarna och gör fula märken?
hahahaha bara väntade på att den bilden skulle dyka upp ^^
Har inte Haynes nån typ instruktionsbok där det beskrivs olika ställningar och i vilka bilar och modeller dom passar bäst? har för mig ja har sett en sån på micro iaf ;P