Denna tråd är juh från 2005... Mutant har kommit en bra bit på vägen mot det bättre sen dess.. Dom har bytt ut sina serier flera gånger och nu är dom faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv!
Jag har nästan bara använt mutant (Ibland kicker) i mina byggen dom senaste åren (sen 2007) och flera gånger har jag spelat ifrån folk både i ljudkvalité och tryck som har haft bra mycket dyrare saker!
Jag läste i början att folk jämförde mutant med nå jä*la danmobility?! Kan säga så här, ta som exempel Mutant Accention 1 monoblock. bara för att det kostar strax över 3 000 kr så betyder juh inte det att dom är sämre än tex GAS C1-steg även fast det är samma steg så kostar GAS-steget bra många kronor mer.
Ja gott folk! Mutant Acention 1 = GAS C1 fast snyggare och billigare. Man får mycket mycket ljud för pengarna och detta kan jag inte sträcka tillräckligt! Det är så jävla bra saker så jag vet inte hur jag ska försöka förklar, När folk på riktigt kommer börja använda mutant då dom fortfarande är lite okända så kommer mutant att revolutionera budgetmarknaden! Tar bara lite tid att etablera sig!
//Soderqvist
Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?