2597
Sök

RÖD SAAB 9000 AERO > Totalras < 17/7

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
14 mars 2007
Ska hålla utkik efter den, men hur stor är chansen att den dyker upp i Hallstahammar.
Men korpgluggarna hålls uppe.

Lev livet, det kan ta slut fort

137 Inlägg
14 mars 2007
Håller koll i Sthlm trakten!

"Shackle-razzle-futzal-craz"

Svindåre
1 433 Inlägg
14 mars 2007
tråkigt! men inte så ovanligt att det var en saab, nycklarna passar ju till alla nästan ju! om man har en saab nyckel så ere bara att gå å prova om den passar i en annan saab.... ska hålla utkik om han är påväg norrut!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Saaboholic
3 129 Inlägg
14 mars 2007
Man blir lika förbannad varje gång man hör sånt här.
Hade du inget larm på bilen?

Tror inte det kommer nån härikring men jag ska hålla ögonen öppna iallafall.

Lycka till nu och glöm inte att uppdatera denna posten om du får reda på något nytt.

Mvh
Mr B

"Liberty of thought is the life of the soul"

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
15 mars 2007
Hört något nytt?

Vilket jävla drag :)

Saab raggare : )
887 Inlägg
17 mars 2007
Trådstartare
tyvärr.. inte hört nått hmm

Larmet var ej igång... pga att de bara muppa sig

Turbo.. Because Im worth it :)

88 Inlägg
18 mars 2007
tyvärr så vet alla som bor i norrtälje+vallentuna+brottby och liknande att det händer mycket skit här troligtvis att den är nånstans långt borta tagits sig över med färjan....såg på din bil att den va i bra skick så är nog ett beställnings jobb....men kommer hålla koll åt dig om jag ser nått!

Kettunen
18 mars 2007
Synd där sad
Värkar/Värkade vara satans fräsht skick

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
18 mars 2007
Ska hålla ögonen och öronen öppna här i sthlm.

Bmw osv..

BMW Power
2 362 Inlägg
18 mars 2007
Nummer till dig om man kanske ser den? eller aa kan ju alltid ringa polisen big_smile haha tongue lite trött här tongue

BMW, bogsering med wire :/

887 Inlägg
18 mars 2007
Trådstartare
FAN jag blir mer o mer sur för var dag... SÅ JÄVLA LÅGT!

0704770747.. bara ringa.. men som sagt.. polis först!

och nu sitter man nervös som fan va försäkringsbolaget värderar den till =S fan tänk om gubbe på nått kontor ba.. " eh den är värt 20 k "... då ...dåååå jävlar..

Någon som har erfarenhet av hur mycke man får tillbaka?.. om dom ger mycke lr snålar?
Precis gått me i försäkringsbolaget.. betalat in ca 700 kr.. o om dom ger lite.. så kan man väl gå ut.. o då loosar dom kanske 30 k på mig.. vilket dom säkert inte vill tongue

7 100 Inlägg
18 mars 2007
ska hålla ögonen öppna  här uppe i norrland,man vet ju alldrig!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Elektriker
7 Inlägg
19 mars 2007
Fan va trist. Jag åker mellan stockholm (Adelsö) och Uppsala under veckodagarna, jag kommer hålla koll åt dig...

Mvh Håkan

SmileRacer | Crew
E-Mail: swedenstyling@hotmail.com
Club Hemsida: SwedishPower
Priv. Hemsida: SwedenStyling

Skogs Arbetare
413 Inlägg
19 mars 2007
Fy faan, alltså det är faan lågt med det dom håller på med. är där uppe ibland ska hålla koll på den, gillar inte saab, men din var faktiskt snygg. God jakt lycka.
//Thomas\\

Go For It!!

887 Inlägg
19 mars 2007
Trådstartare
Tack så mycket ni som kollar !

Kom ihåg, redigera bort regplåten, kan vart det som blev mitt fall sad

1 196 Inlägg
19 mars 2007
Du får nog ut ganska mycket på in bilförsäkring, bilen har ju startspärr och larm. Sen så finns det ju inte så många 9000 Aero på vägarna... Kolla blocketannonser, min förra bil blev stulen och sedan såld. Ring även till VV och be dem att inte skicka ut ngra nya regbevis, då det hände mig. Bilen stulen, tjuvarna beställer nya regbevis, och plockar dem ur brevlådan innan ngn i fam kommit hem. Sedan skriver de över bilen på sig själv. Samt hävdar att de köpt bilen i "god tro"

509 Inlägg
19 mars 2007
idioter! Brorsan bil blev stulen! hittades fem mil från platsen! idioterna hade fimpat i säterna och det va en massa hundhår i baksätet! allt ljud etc va borta! den kommer nog fram ska du se!

1 723 Inlägg
20 mars 2007
En rostfri, norrlandskörd Saab 9000 Aero värderade försäkringsbolaget efter rosthögar som rullar i sthlm då dessa var billigast. Inte förrän en oberoende värderingsman från ett annat bolag anlitades (nån tusenlapp i kostnad) så steg värdet nästan det dubbla. Låt dem inte lura dig om du vet vad bilen är värd.

509 Inlägg
22 mars 2007
Hört något mer?

grizz
22 mars 2007
jag håller koll i hallstavik!.

Sök