2956
Sök

RÖD SAAB 9000 AERO > Totalras < 17/7

666 Inlägg
31 mars 2007
Har den inte kommit fram en :S

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
31 mars 2007
Lider med dig, hoppas du får tillbaka den hmm, den är såna här saker som gör att man tycker nån tusenlapp för en gps-sändare är så värd att införskaffa.

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

410 Inlägg
1 april 2007
Hade inbrott i min bil i Januari då hade nån jävel försökt stjäla den också men som tur var så skadade han tändningslåset plus att motorn i bilen är tröstartad kall så han kom inte så långt me bilen. Men det jävligt surt att åka på sånt, när jag råkade ut för det blev jag av med saker för runt 5000 låter inte så jävla mycket men då jag var student så är det en hel del och skulle inte fått ett skit från försäkringen. Jag kan spana efter den i göteborgstrakten skulle inte tro att den är här men det skadar inte att hålla ögonen öppna.

Saab raggare : )
887 Inlägg
4 april 2007
Trådstartare
En röd saab 9000 aero står just nu på antingen en polisstation lr nån annan stans, för teknisk undersökning.

Bärgades igår efter tips får en vän... om det är min återstår att se. Men mycke tyder på de.. så de e bara o hoppas!

Turbo.. Because Im worth it :)

109 Inlägg
4 april 2007
hoppas allt löser sej och att bilen är i det perfekta skicket den var innan..

157 Inlägg
4 april 2007
Du har inget kännetecken på din bil som inte några andra har så som repor på vissa ställen eller dyl?

5 Inlägg
9 april 2007
Säg genast till om det är din bil så att denna storyn får ett lyckligt slut!

887 Inlägg
9 april 2007
Trådstartare
svensson_kalmar skrev:
Du har inget kännetecken på din bil som inte några andra har så som repor på vissa ställen eller dyl?

jo det har jag, inget jag nämner här dock, som du kanske förstår smile

31 Inlägg
10 april 2007
nyfiken ..du hörde inget idag om aero.n = /

terazzi
10 april 2007
Fyfan sikka jävla tattare finns, sånna här trådar skapas tätt som fan sad
Borde va mer nackskott på folk.. kom in på en annan sak jag,kanske lite offtopic men jag lider verkligen med dig!!!
Hur mkt ska man behöva göra för och inte få sin bil stulen? fan GPS Alarm,garage.. nåt mer ni kan komma på?
Fan hoppas du hittar den och den inte är sönderslaktad sad
Känns bra och veta att man har ett basebollträ under sängen o 1 min till dörren ut iaf..

1 196 Inlägg
10 april 2007
Efter att många försökt att stjäla fälgarna på farsans bil så har han satt upp fakekameror runt huset, sånna som rör sig och blinkar.. Även satt upp skyltar om att tomten är videoövervakad... Inget har hänt sedan dess...

887 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
terazzi; fråga på bara.. allt som gör så idioterna inte tar fler bilar är mer än välkommet i denna tråd.

FAN JAG VILL HA TILLBAKA MIN BIL !!!! nästa bil ska jag sätta i nytt larm, inte lita en sekund på nån annan om att de är alla nycklar osv.. man vet ju aldrig.. nytt ska de bli.
Gps-motagare kanske..

Tror inte dom fattat att dom förstört hela min sommar...

Snart är de dax för att få ut försäkringspengar.
Om jag hade snott nån annans bil lr så kunde jag leva me de.. men vafan.. jag har inte gjort ett piss

887 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
Polisen ringde idag.. dom får inte upp dörren för att undersöka den tongue så jag ska åka dit, och förhoppningsvis öppna dörrjävlen åt dom tongue alt. identifiera den på andra tecken.

HOPPAS DE ÄR MIN!

835 Inlägg
11 april 2007
G'dammit. Hoppas den e i Ok skick! men som den vise Johnny Drama sa (även om det inte är så muntert): "Your ride is never the same after it's been stolen, it's like if someone else fucked your girlfriend while you were away on vacation"

887 Inlägg
11 april 2007
Trådstartare
Epitaph skrev:
G'dammit. Hoppas den e i Ok skick! men som den vise Johnny Drama sa (även om det inte är så muntert): "Your ride is never the same after it's been stolen, it's like if someone else fucked your girlfriend while you were away on vacation"

måste säga att jag nog inte håller med.. tänker det bara som en till ägare .. om du förstår va jag menar

5 Inlägg
11 april 2007
Hoppas det verkligen är din bil nu, sjukt jobbigt om det inte är den tongue

GOES wild
325 Inlägg
11 april 2007
well?

Silly rabbit - Trix are for kids

887 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
sprstr skrev:
well?

åker imorrn smile

Kettunen
12 april 2007
Hoppas det är din! Hoppas fan inte dom kvaddat den heller att det är i samma eller i ok skick i alla fall! Håller högra tummen för dig tongue Min vänstra är bruten smile

887 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
HTTAD.. det var den 9000 aero´ n som jag sa innan blev bärgad..

Ändringar på bilen:

Annan grill ( orginal )
Gula blinkers runt om ( fast det är vitt orginal )
Tagit bort mina emblem
Tagit bort dekaler
Bytt fälgar
Bytt ratt
Bytt lås i alla lås
Passagerarsidan hade ett bak-dörrs-hantag ( inget lås )
Bytt chassinr
Tagit bort chassinr som man ser genom framrutan
Bytt vissa dörrar.
Kapat mitt 4" krom utblås

sist men inte minst.. lagt in en jordgubbswounderbaum.. de ska va new car  >_< big_smile

Så nu ska tekniker in o leta fingeravtryck, sen får vi se vad jag får från försäkringen smile
Senast redigerat av zwich (13 april 2007)

Sök