www.schmiedmann.com har en väldans massa till E30, tror det tillkommer moms på priserna där, men jag är inte säker www.gup-tuning.se ser väldigt billigt ut.
det första stället var ju svin dyrt 2000 euro för ett snyggt bodydit
kan bara lägga in ett varnande finger gällande dnstrading.. vi håller just nu på att montera ett kjolpaket där ifrån.. finns en tråd om detta .. och det är minst sagt dålig passform.. plus att vi kommer att bli tvungna att plasta dit egna fästen..
kan bara lägga in ett varnande finger gällande dnstrading.. vi håller just nu på att montera ett kjolpaket där ifrån.. finns en tråd om detta .. och det är minst sagt dålig passform.. plus att vi kommer att bli tvungna att plasta dit egna fästen..
Apropå dnstrading så har jag kjolpaket där ifrån på forden min.. Men som adgt de e juh inga fästen & sånt för att skruva fast det.. men det får man juh komma på själv.. tror inte man kan räkna så mycket då dom är så pass billig,,, paketet som jag köpte var 5000:- billigare än på realcar & för 5000 då kan jag göra egna fästen
EVO 2 kittet är ju grymt Kanske inte billigt, men du kan väl försöka hitta en kopia?
hehe tycker det är skit nice men bara det att jag inte hittat mågon kopia på det men kommer troligtvis bli ett ihopplock från gup tunning med lite skärmbreddare kommer kanske en vinge därifrån med de vet jag inte än men ska försöka få dom att sänka priset lite då jag ska köpa 2 body kit 1 till brorsan och ett till mig