Uppdate!Tja alla!
Idag så vart det lite fix då jag fick sluta direkt i skolan efter provet som jag hade ida
Börjar närna sig slutresultat nu Basarna ilagda.. blev senare fastskruvade och det är ett till reflexrör som ska i lådan Kontakt stycket som införsaffades i gårSista väggen monterad.. nu äre bara att koppla in slutsteg och börja spela in basarna Dock så stötte lilla kim på lite problem som vanligt
Försökte få igång radion men den ville inte starta alls, endast cd mataren som matade in och ut cd skivor.. men kom sedan på felet att täningens + måste ha hoppat av eller något och det hade den.. så på med den på sterion igenoch fortsätta me kopplngen..
Kopplade in alla sladdarna remote osv och strömmen fick bli från batteriladdare efterom det skulle vara 12v och jag inte hade någon jord kabel dragen från batteriet till skuffen som de ska vara..
Men kopplade in allt och då lös inte power lampan på steget
åh fyfan om det är sönder tänkte jag.. och försökte mäta me farsans hjälp (elektriker) men hittade inge fel och lampfan lös inte.. plockade isär allt och tänkte skriva en tråd på garaget men lästa manualen lite nogare på samma gång jag pratade me rallyhalle på msn och vips så stod det att en kabel med ström från täningslåset måste dras bak "REM" Stog det på steget.. och så klart måste man ha en switsch där oxå så inte steget står på dagarna om
Farsan och jag tänkte faktiskt på en on off knapp.. men läste inte manualen ordentlig.. så mitt egna lilla fel
Men det får bli inkoppling till steget så man ser att allt lirar rätt och basarna funkar och kan spelas in
Allt för idag!
Mvh Kim