4442
Sök

"Drömtjej""

1 231 Inlägg
11 april 2007
Lite kul ändå att när han frågar efter "drömtjej" går 99%(inklusive undertecknad) och väljer en brud på enbart utseendet smile

Mitt projekt: Evo III

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
11 april 2007
Lone Star skrev:
Lite kul ändå att när han frågar efter "drömtjej" går 99%(inklusive undertecknad) och väljer en brud på enbart utseendet smile

men de är väll så vi funkar? roll

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

1 231 Inlägg
11 april 2007
Moser skrev:
Lone Star skrev:

men de är väll så vi funkar? roll

Visst är det så.

266 Inlägg
11 april 2007
Men det beror ju på att det e det första man ser!!! man kan ju inte se om den man ser på har bra personlighet!!?? Men det e bra skumt att vi e så ytliga! men min fröm tjej skulle inte ha stora boobs!! varför e alla så besatta av det??
Drömtjej= när du hittar nån som har en själ och personlighet som du har!!

mvh niclas

417 Inlägg
11 april 2007
HardcoreHunny skrev:
Tja... min drömtjej på utsidan är utan tvekan Angelina Jolie:P innan hon blev sådär läskigt tok smal som hon e nu...sad

Å min drömkille har jag redan hittat! Det e Kimme, jockecruiser!
Helt otroligt vad fantastisk den människan är! Å nästan ännu mer otroligt att han står ut med mig....å mitt humör....:S Men vi e nog nästan lika tokiga båda två...hehe..
Kramar på dig! smile

Hardcore Hunny e min drömflicka smile. En fin brunett me stora behag, humor å bilintresse....... trots att hon morrar ibland *lol*

253 Inlägg
11 april 2007
Lone Star skrev:

Fråga tjejerna om deras drömkille. Tror du att Bill Gates eller en nobelpristagare kommer på första plats? Antagligen är det utseendet som styr där med, eller?

1 231 Inlägg
11 april 2007
Razvan skrev:
Lone Star skrev:

Fråga tjejerna om deras drömkille. Tror du att Bill Gates eller en nobelpristagare kommer på första plats? Antagligen är det utseendet som styr där med, eller?

Jojo det tror jag säkert! Är ju likadan själv säger jag... tyvärr dock. Men så funkar det smile

Kettunen
12 april 2007
Paris Hilton. tongue HAHA NEE FYYYYYYYY FAN!!

464 Inlägg
12 april 2007
Skall man gå på utsendet så är nog detta en utav mina drömtjejer, men det är så mycket mer än utsende som gör en tjej till en dröm tjej.

http://www.yousuckmore.com/downloadfile.php?blobId=72
Senast redigerat av lixer (12 april 2007)

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
12 april 2007
lixer skrev:
Skall man gå på utsendet så är nog detta en utav mina drömtjejer, men det är så mycket mer än utsende som gör en tjej till en dröm tjej.

http://www.yousuckmore.com/downloadfile.php?blobId=72

big_smile big_smile big_smile ja hon var inte fy skam! big_smile

Men de är som du säger, de är mer än utsendet som gör en drömtjej smile

Allt för den där jävla hatten!

Professor
126 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
tycker det är dåligt med tjejer som skriver om sina drömkillar

1 297 Inlägg
12 april 2007
calibran skrev:

Lite fel tråd kanske smile

Professor
126 Inlägg
12 april 2007
Trådstartare
Strumpan skrev:
calibran skrev:

Lite fel tråd kanske smile

nej men fel rubrik, du vet - jag startade tråden.. läser man alla inlägg står det att tjejer ska skriva sina drömkillar ockå

Leg. Spådam
816 Inlägg
12 april 2007
Ron Jeremy smile

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Diamond
540 Inlägg
12 april 2007
nicke_b2 skrev:
Men det beror ju på att det e det första man ser!!! man kan ju inte se om den man ser på har bra personlighet!!?? Men det e bra skumt att vi e så ytliga! men min fröm tjej skulle inte ha stora boobs!! varför e alla så besatta av det??

mvh niclas

Du kunde inte ha sagt det bättre.. min tjej har kanske inte stora boobs, men den personligheten bruden har asså.. och att hon pallar med mig dag in och ut..

och älskar henne ännu mer nu när hon ska köpa fälgar till mig på fredag... hehehe...

Så gott folk... Jag har fångat min drömtjej...

I'm Rick James Bitch!

TSQ
12 april 2007
diamond_ skrev:
nicke_b2 skrev:

mvh niclas

Du kunde inte ha sagt det bättre.. min tjej har kanske inte stora boobs, men den personligheten bruden har asså.. och att hon pallar med mig dag in och ut..

och älskar henne ännu mer nu när hon ska köpa fälgar till mig på fredag... hehehe...

Så gott folk... Jag har fångat min drömtjej...

personligheten som räknas?

det är lika sant som att storleken inte har någon betydelse.

Kettunen
12 april 2007
Pattar har inte så stor betydelse för mig. Mittemellan/små bröst med snygga o fasta rövar wink

Vill absolut inte ha en brud med pattar som väger 40kg. Ussh

276 Inlägg
12 april 2007
Kaliber_ skrev:
Alexiz skrev:
Kaliber_ skrev:

hehe va tycker du om killen som åker runt i en metallic-lila 740 med 940-front och 18" mm evo fälgar i stan?? tongue

Hehe.. har säkert sett bilen men inte killen... Men ja e inte så mycket i stan nu förtiden utan e mest i garaget.. tongue

Hehe ja menade inte direkt allvar men du va söt i rastaflätor iaf tongue Har du kvar dom? Händer me 740:n i garaget då?

Hehe.. jaja..Nej dom har ja inte kvar men dom kommer tebax i sommar igen de kan ja lova tongue Nja nu e de inte volvon som e i garaget utan mitt nya projekt som ska var klar i början på nästa år.. Nissan 200:)

524 Inlägg
12 april 2007
Så länge hon e snygg, gärna lång och högskoleutbildad så, måste ha en smart tjej. Hatar dumma människor.

Leg. Spådam
816 Inlägg
12 april 2007
GrebyAxel skrev:
Så länge hon e snygg, gärna lång och högskoleutbildad så, måste ha en smart tjej. Hatar dumma människor.

Den meningen var ju inte precis något bevis på skinande intelligens...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Sök