Men det beror ju på att det e det första man ser!!! man kan ju inte se om den man ser på har bra personlighet!!?? Men det e bra skumt att vi e så ytliga! men min fröm tjej skulle inte ha stora boobs!! varför e alla så besatta av det?? Drömtjej= när du hittar nån som har en själ och personlighet som du har!!
Tja... min drömtjej på utsidan är utan tvekan Angelina Jolie:P innan hon blev sådär läskigt tok smal som hon e nu...
Å min drömkille har jag redan hittat! Det e Kimme, jockecruiser! Helt otroligt vad fantastisk den människan är! Å nästan ännu mer otroligt att han står ut med mig....å mitt humör....:S Men vi e nog nästan lika tokiga båda två...hehe.. Kramar på dig!
Hardcore Hunny e min drömflicka . En fin brunett me stora behag, humor å bilintresse....... trots att hon morrar ibland *lol*
Lite kul ändå att när han frågar efter "drömtjej" går 99%(inklusive undertecknad) och väljer en brud på enbart utseendet
Fråga tjejerna om deras drömkille. Tror du att Bill Gates eller en nobelpristagare kommer på första plats? Antagligen är det utseendet som styr där med, eller?
Lite kul ändå att när han frågar efter "drömtjej" går 99%(inklusive undertecknad) och väljer en brud på enbart utseendet
Fråga tjejerna om deras drömkille. Tror du att Bill Gates eller en nobelpristagare kommer på första plats? Antagligen är det utseendet som styr där med, eller?
Jojo det tror jag säkert! Är ju likadan själv säger jag... tyvärr dock. Men så funkar det
Men det beror ju på att det e det första man ser!!! man kan ju inte se om den man ser på har bra personlighet!!?? Men det e bra skumt att vi e så ytliga! men min fröm tjej skulle inte ha stora boobs!! varför e alla så besatta av det?? Drömtjej= när du hittar nån som har en själ och personlighet som du har!!
mvh niclas
Du kunde inte ha sagt det bättre.. min tjej har kanske inte stora boobs, men den personligheten bruden har asså.. och att hon pallar med mig dag in och ut..
och älskar henne ännu mer nu när hon ska köpa fälgar till mig på fredag... hehehe...
mvh niclas
Du kunde inte ha sagt det bättre.. min tjej har kanske inte stora boobs, men den personligheten bruden har asså.. och att hon pallar med mig dag in och ut..
och älskar henne ännu mer nu när hon ska köpa fälgar till mig på fredag... hehehe...
Så gott folk... Jag har fångat min drömtjej...
personligheten som räknas?
det är lika sant som att storleken inte har någon betydelse.
hehe va tycker du om killen som åker runt i en metallic-lila 740 med 940-front och 18" mm evo fälgar i stan??
Hehe.. har säkert sett bilen men inte killen... Men ja e inte så mycket i stan nu förtiden utan e mest i garaget..
Hehe ja menade inte direkt allvar men du va söt i rastaflätor iaf Har du kvar dom? Händer me 740:n i garaget då?
Hehe.. jaja..Nej dom har ja inte kvar men dom kommer tebax i sommar igen de kan ja lova Nja nu e de inte volvon som e i garaget utan mitt nya projekt som ska var klar i början på nästa år.. Nissan 200:)