2576
Sök

Volvo C30 Fin eller ful ?

Avstängd
914 Inlägg
18 april 2007
Volvo och MB RULES skrev:
Vad heter felet på er? Hatar-Volvo-För-Jag-Har-En-Fulare-Bil-Och-Är-Grymt-Avundsjuk eller?

Snyggaste Volvon i nuläget, speciellt med bodykit och 18"!

HAHAHAHA, måste man ha något fel för at man inte gillar en bil?! jävla mupp

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Lidhultare.
325 Inlägg
18 april 2007
jag tycker volvo c30 är den fulaste volvon som gjorts!

-Twiajävlen-

Skogs Arbetare
413 Inlägg
18 april 2007
master_lars skrev:
Jag tycker att C30 är en riktigt ful bil. Kanske inte så konstigt när ett gäng gubbar bestämmer sig för att tillverka en "ungdomsbil"... Skulle inte ta emot den om jag fick en, åker hellre omkring på en Ciao trampmoppe än att åka i en C30.

Det var ju då ändå ett par kvinnor som gjorde det har jag läst, så, ja, läs på lite innan.

Go For It!!

Smålänning
7 883 Inlägg
18 april 2007
stylinguffe skrev:
Bara saab ägare som inte gillar den verkar det som!!!!

Okej, om jag ska säga vad jag tycker:
Det är den fulaste volvon som tillverkats, Om man ser den bakifrån, dom skulle gjort den mer som V70:n därbak. Den känns lite överdesignad. Annat är det med t.ex S60. Den är precis lagom. Den är snygg. C30 Är väll bara ersättaren till 360.

Och jag hade tyckt precis samma sak om jag kört volvo, rolls-royce, eller vafasen som helst. Man behöver väll inte avguda sitt eget märke? eller?

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

72 Inlägg
18 april 2007
Tycker inte att den är så fin... Fulaste volvon lär jag nog säga..
Senast redigerat av Katten (18 april 2007)

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...

1 196 Inlägg
18 april 2007
master_lars skrev:
Men det är ju som många andra skrivit tidigare, C30 är det inget nyskapande, bara en ripoff av 480. Den dagen volvo skapar ngt nytt istället för att kopiera alla andra biltillverkare så kanske det kan bli bra.. Tycker att C30 har väldigt klara likheter med Lada Samara!?!

Så du tror att Volvo kollar på en gammal sketen Lada?
haha! lollollollol
Bara för att Saab och GM gör det gör inte Volvo och Ford det! tongue

Säg mig vad volvo har tittat på för liknande bil? Motorjournalisterna verkar ju digga bilen, men jag tror inte att C30 kommer att bli ngn stor sucsses, snarare en jätteflopp...

Ang kopplingen mellan Lada Samara och C30 är väl ganska glasklar, båda finns som hatchback och båda har 3 dörrar.. Båda är även fula som stryk...

Men sen är ju smaken som baken, DELAD.

Smålänning
7 883 Inlägg
18 april 2007
Vad er'e för fel på lada samara nu då? tongue

Så ni tycker inte ens att http://195.149.144.149/images/86/8683635708.jpg är vacker? Då är den sån orginal (mot vissa tillägg)...

Den såg nästan hyfsad ut. Vingen och dubbla pipor höjer intrycket rejält. Men den är fortfaronde inte "snygg", utan möjligtvis "fin".

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
18 april 2007
tycker den är tuff jag sen fick dom iden med bakdelen från p1800es bara så att ni vet

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 722 Inlägg
18 april 2007
Trådstartare
VAD är det för FEL med er?? på vilket sätt är den ful??

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Kapten Långsam
185 Inlägg
18 april 2007
T5-versionen är to die for, döläcker, synd att jag inte gillar minibilar bara. De andra är lite tråkiga trots att bilen ser ganska egen ut.

2 201 Inlägg
18 april 2007
framifrån liknar den vilken volvo som helst, bak vet jag inte vad den liknar, men snyggt är det inte. när ska dom göra en helt ny modell som nte är en 90 procent kopia an en annan volvo modell.
framläppen på c30 t5, kopia an civic type r läpp (96-00).
Senast redigerat av peter_1976 (18 april 2007)

Idiot..
285 Inlägg
18 april 2007
Jag tycker dom är rätt schyssta.
skulle inte tacka nej till en iaf:)

http://blogs.edmunds.com/.ee9486a/cmd.233/embedded..ee9486d
http://nouvelles.autonet.ca/FR/SalonAuto/Detroit/2006/01/04/c30.jpg

SAAB-Dåre
192 Inlägg
18 april 2007
Usch... ful som ... jaa jag vet inte vad.. skulle aldrig röra en äns! usch

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D

Fritids-designer
293 Inlägg
18 april 2007
Tycker den är jävligt fin

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

Kettunen
18 april 2007
Det går bara att göra en sak med den bilen. Hata eller Älska & Jag HATAR den! Volvo förstör mer & mer med sitt rykte

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
18 april 2007
Gillar den! Tycker om att Volvo vågar göra en så pass liten bil. Skulle absolut kunna tänka mig den i T5utförande, sänkning, litet bodykit och stora feta fälgar smile Då blir den tokigt snygg wink

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

7 120 Inlägg
18 april 2007
Undra hur SAAB 9-1X blir sen? Tror den kan blir något smile Främst på grund av 4WD big_smile

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
18 april 2007
Tycker den ser riktigt najs ut smile

Smålänning
7 883 Inlägg
18 april 2007
Antar att det är en vanesak för dom flesta... Helt plötsligt kommer nåt assnyggt bygge, och då vill man ha en.

Sök