2663
Sök

Film - R/C Drift med stylade kärror

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
18 april 2007
Trådstartare

Drifttekniker VA
580 Inlägg
3 113 Inlägg
18 april 2007
asså ibland ser det ju ut som riktiga bilar big_smile skullevara kul och testa en sån smile

Semper Fi

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
18 april 2007
Trådstartare
Ja tyckte också det smile När dom var på lite avstånd såg det ut som en riktig racingbana med riktiga bilar big_smile

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
18 april 2007
fifan va ballt big_smile

3 714 Inlägg
19 april 2007
metanoldrivna e dom iaf men grymma!

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

1 277 Inlägg
19 april 2007
Tufft sånt! har två st trasiga metanolbilar i förrådet....sånt jävla pill med dem alltid...

72 Inlägg
19 april 2007
Fan e d nån som vet något om dessa "driftare"? kör dom med bakhjulsdrivna oxå? va e d för däck? vad får man pröjsa för en sån här bil? m.m?

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:D

72 Inlägg
19 april 2007
Snacka om att kunna hantera kontrollen. Grymt!!!!

Besök oss gärna på www.racecom.se för mer roliga saker!

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
19 april 2007
Trådstartare
Jag har inte en blekaste aning.. MEN! antingen har dom jevla motorer i dom så dom fräser på innan kurvorna o får bra spinn, eller som har dom mixtrat med bilarna så dom kan kontrollera gas o broms för sig och inte på samma spak, för det tycker jag vore omöjligt att drifta med :S
Och det ser ut som om det är bakhjulsdrivna(borde vara det också) för om man kollar noga så ser det ut som om bakhjulen spinner mer än fram...

BMW Power
2 362 Inlägg
19 april 2007
Alla är inte metanoldrivna, vissa batteridrivna av dom där...

Visserligen kan det vara kul med metanolbilar, som första klippet på filmen, men hur kul är det att det går sådär snabbt? egentligen? såg bra mycket roligare ut dom som körde bana samtidigt, då dom gick långsammare, men fick ändå på ställ.

BMW, bogsering med wire :/

72 Inlägg
19 april 2007
Finns ju eldrivna bilar som man kan ha ett så kallat drifting kit på som är hur balla som helst att köra hemma i vardagsrummet eller i källaren...smile
Kolla på www.xmods.eu

Besök oss gärna på www.racecom.se för mer roliga saker!

Sök